Tenkte jeg får oppdatere litt i denne tråden, siden det var jeg som startet den...
(Lenge siden jeg har orket å være her inne på forumet...)
Jeg har siden sist hatt 2 runder med intravenøs på sykehuset, 3 behandlinger med akupunktur - skal ha 2 til, prøvd både Postafen (som svelges) - det funket IKKE!, og Afipran (stikkpiller). Og nå begynner det å gå den rette veien... Endelig!! Men må ta 1-2 Afipran stikkpiller om dagen, om jeg skal holde ut.. Hvis ikke bare kaster jeg opp igjen...
Legene anbefalte meg å prøve noe i stikkpilleform, siden alt jeg svelget ned kom opp igjen... Og det funker!!!
Blir bare litt skeptisk til Afipran, når det sies så mye forskjellig om det. Fastlegen har tydeligvis ingen betenkeligheter med det, mens legene jeg har vært hos på sykehuset ikke anbefaler det... Blir forvirret jeg.. Men satser på at det kun er en kort periode jeg har behov for dette.
Har forresten også prøvd Ingefær-piller, men syns ikke det hadde noen effekt egentlig....
Hvordan går det kvalmen deres da??
Jeg må føye til at det er HELT FANTASTISK å faktisk ha LYST på mat igjen!!! OG å kjenne sultfølelsen!!! GODT!!!! :) Og håper virkelig det holder seg sånn nå... Vil virkelig ikke tilbake til sånn det var for kun noen få dager siden.... Null matlyst, alt jeg prøvde å drikke eller spise/smake på... :/, kom opp igjen, absolutt ingenting som fristet, helt uttørket og utsultet, likblek, gikk ned 7-8 kilo, utslitt.....
Må si at jeg virkelig nyter å komme meg litt på beina igjen. Er sykemeldt til og med 1.desember, så jeg har litt tid å komme meg helt igjen.. Deilig!!