Nå er jeg på dag 2 med kvalme konstant hele dagen.. måtte ringe meg syk til kveldsvakt, orker ikke gå så dårlig på jobb.. vet ikke hvs jeg skal gjøre om det fortsetter slik?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sykemelding.Nå er jeg på dag 2 med kvalme konstant hele dagen.. måtte ringe meg syk til kveldsvakt, orker ikke gå så dårlig på jobb.. vet ikke hvs jeg skal gjøre om det fortsetter slik?
Off, da må jeg jo si hva det gjelder.. ser ikke for meg hvilke hvit løgn jeg kan dra. Folk lurer jo, og vi er ganske godt kjent så her spør en rett utSykemelding.
Legen må vite det ja, men ikke sjefen dinOff, da må jeg jo si hva det gjelder.. ser ikke for meg hvilke hvit løgn jeg kan dra. Folk lurer jo, og vi er ganske godt kjent så her spør en rett ut
Det er bare så utrolig vanskelig å holde grunnen bak en sykemld hemmelig. Men får se i morgen nå på TUL, er alt vel må jeg ta noen valg for min egen del. Har handla prostafen jeg skal prøve ogsåLegen må vite det ja, men ikke sjefen din
Off, da må jeg jo si hva det gjelder.. ser ikke for meg hvilke hvit løgn jeg kan dra. Folk lurer jo, og vi er ganske godt kjent så her spør en rett ut