Kva trur du mini blir når han/ho vert stor?

Eldstemann på 8 år hadde passet til å bli politi, eller eiendomsmegler. :hilarious:

Han på snart 6 år sa han ville kjøre ambulanse. Ikke lett å vite siden han er en lett og rund personlighet :happy:
 
Håper på et yrke der hun tjener milioner og som tar henne til USA, så hun kan ta med og forsørge sine pensjonerte foreldre :D
 
Håper hun finner seg et yrke hun synes er spennende å blir å trives med. Tenker hun kan passe med yrker innenfor kommunikasjon, media, reklame, vitenskap, forskning, osv. Er ikke så viktig for meg hva hun velger, bare hun finner noe hun har interesse for.
 
Eldste gutt 4 tror jeg vil komme til å jobbe innenfor transport .Elsker biler . Siden han ble født.

Yngste 2 år tror jeg blir noe innefor helse og sosial sektor
 
Jeg aner ikke egentlig.. men akkurat nå tenker jeg han kan få til det meste :p kanskje ikke kunstner.. men alt fra musiker til snekker :hilarious:
 
Eldste sier lege, dyrlege, brannmann... endrer seg stadig. Men han er meget kreativ, så hadde vært gøy om han fikk brukt det til noe.
Yngste ? Han har en Pippi innstilling til livet, og han er en tenker. Så vi får se... :)
 
Umulig å si.. håper bare de velger en utdanning de vil trives med, som er det er lett å få seg jobb.

Tror nok det ene barnet vårt vil bli noe innen yrkesfag, noe maskin eller mekanisk.

Han andre tror jeg vil bli lærer eller noe i den duren
 
Yngste ville bli brannstasjon når han var yngre. Men nå vet han ikke lenger. Jeg tipper han blir noe yrkesfaglig.
 
Det gidder jeg ikke å sitte å tenke på.

det er jo så mye som kan endre seg på kort tid og interesser som barn trenger ikke ha det fnugg betydning for hva hun blir, jeg hatet matte på barneskolen feks, så hadde aldri trodd at jeg skulle jobbe i et yrke som handler så mye om tall og mattematikk men her sitter jeg da.

Hun skal få bli det hun ønsker:)
 
Aner ikke :p håper de finner det de trives med.
Kommer ikke direkte til å styre henne mot mitt yrke akkurat (helsevesenet, ikke enkelt å få fast jobb og til tider kjipe arbeidstider), men hvis hun finner ut at hun vil gå den veien, så er det greit :)
 
Mini er veldig opptatt av hjul og biler, så om det fortsetter blir han nok bilmekaniker
 
Tja

Eldste på 4.5 ser jeg for meg innen noe som innebærer anleggsmaskiner, lastebiler osv. Stor interesse for slike kjøretøy selv om han synes det er noe skummelt når faren kommer med semien og han får komme og kikke inni på nært holdt.

Mellomste på 2.5 år kanskje noe innen omsorg, enten innen helse eller noe med barn som lærer eller bhg.

Minste er bare 5 mnd ennå så ikke godt å si
 
4åringen blir mekaniker. Garantert!
Hvis 2åringen fortsetter som nå kommer hun enten til å jobbe i bhg eller bli negldesigner eller noe innenfor det feltet.
 
Skulle jeg tippe ut fra dagens interesser og oppførsel nå jeg nesten gå for yrkeskriminell :wacky:
 
I følge min mann som nettopp så mini (på 17mnd) løpe og sparke fotball veldig bra for alderen, så skal hun bli proff fotballspiller for Barcelona :D
 
Han er 3 år, tror han blir komiker. Også er han veldig snill og god mot alle egentlig, men spesielt de som er mindre, så tror han fagutdanner seg eller tar en høyere utdanning hvor han kan jobbe med folk.
 
Han er 3 år, tror han blir komiker, da han er veldig glup og humoristisk. Også er han veldig snill og god mot alle egentlig, men spesielt de som er mindre, så tror han fagutdanner seg eller tar en høyere utdanning hvor han kan jobbe med folk.

Fader altså. Klarer tydeligvis ikke redigere innlegga mine i dag :banghead:
 
Vi har ofte tatt praten ;) elstemann sier jeg altid skal bli lege :p men det er på tull! hann er så bli og god, hadde vært super i jobb med barn (pedagog, barnelege, skolelærer osv)
Midten sier hun ønsker å jobbe i bhg
og minsten aper etter storesøs (men jeg tror ellers hun godt kunne finne på å bli skuespiller eller professionel tuller ;) )
 
Back
Topp