Kva skal du i helga?

Jeg skal avgårde idag å kjøpe plastkasser, så jeg kan få pakket vekk jula. Ellers skal jeg nok rydde og vaske litt klær og saumfarte nettet etter en leilighet jeg kan leie :happy:
 
Følge barn til div aktiviteter, spise middag med venniner, svømmehallen el skøyter, vaske/brette/stryke tøy..
 
Vi har avtalt date helg. Så idag har vi leid oss hotellrom og skal kose oss. Gleder meg. :)
 
Nå er det jo ikke "den" helgen du spurte etter, men denne helgen går bort til å sortere ut for små klær til eldstevennen, vaske og legge inn nye klær, og få orden i systemet:)
ELSKER orden!
 
I helgen skal jeg sove hos pappa med frøkna og bikkja, gå lang tur på lørdagen med samboer og gjengen og slappe av søndag.
 
Skal i en overraskelsed bursdag og muligens på ett nuskin produkt testing. Ellers ingenting spesielt.
 
På lørdag skal vi å se på eldstemann spille fotball :) Ellers ingen planer
 
Vi får besøk av svigerforeldrene mine :)
 
Hjemme alene fredag og store deler av lørdag så antar det blir rolig med trilletur og vanlig hverdag. Søndag tenker jeg mannen skal få ta frøkna så jeg kan få litt egentid + sove litt.
 
Vi prøver å ha helgeplanene klar i løpet av uka. Drar som regel og besøker mamma på søndager.
Besøker svigerfar et par lørdager i mnd, broren til mannen en gang i blant.
Ellers drar vi nesten alltid ut en tur på lørdager, enten bare går tur/leker på uteområdet i barnehager i nærheten, drar til lekeplasser eller aker/leker oss i snøen om vinteren
 
Back
Topp