Kva skal du i helga?

M

Moderator Marte

Guest
Kva bruker du å gjere i helgane? Skal du berre slappe av å ta det heilt med ro?
Eller skal dokker på besøk eller andre aktivitetar?
 
Helgene er alt fra ingenting til full fart :joyful:
Arbeidshelg denne helgen og slalom neste helg :joyful:
 
Vente, vente og atter vente.. Termin om 6 dager :p og være med familien såklart..
 
Denne helga skal jeg renne slalom med barna
 
Denne helgen er det planlagt bursdag og besøk. :) Vi pleier å finne på noe kun oss familien (tur/lekeplass) eller med andre barnefamilier. Kan også være kjekt å treffe venner uten barn, litt lettere hvis de liker barn, da :p
 
I morgen skal vi ut å handle de siste tingene vi trenger før fødsel, få på plass de siste tingene hjemme (vi har nylig flyttet) og pakke fødebag. Og jo, på lørdag kveld er det kjærestekveld med kino og middag ute :)
 
Fjerne julepynt, vaske klær, pakke ut fra juleferien og spille playstation. Puh. Hard første uke på jobb med bare 10-timersvakter, med 2 timers kjøreveg så har jeg kun hatt tid til å lage mat, trene litt også gå i seng etter jobb...
 
Shoppe og rydde til visning
 
Arbeidshelg (ikke min faste). Lørdag kveld på det ene stedet jeg er vikar, søndag dag på det andre stedet :p ellers blir det å være hjemme med ungene utenom :happy:
 
Denne helga skal jeg jobbe lørdag, type 13-14 timer, dra til Gardermoen med noen kollegaer, overnatter der, og drar til Sverige med fly søndag morgen. Den årlige vi vinterkonferansen til nordic choice :)
 
Her prøver vi å finne på ting hver helg :)

I morgen blir det en tur i leiligheten og pakke litt mer/male :)

Søndag skal vi ferie bursdagen til yngste, så da blir det baking på dagen og feiring på ettermiddagen :)
 
Skal skrive på studieoppgaven min, og til en syerske med en kjole jeg ønsker å endre på
 
Back
Topp