Kva seier magefølelsen? Gutt eller jente?

Er ikke i like god form som med gutten, men ikke like dårlig og spyr som med jentene. Så er nokså forvirret :smiley-bounce022 Sannsynligheten er vel størst for ei jente til, tenker jeg.
 
Magefølelsen sier jente, og for å være helt ærlig så håper jeg det blir det. Da har jeg en av hver og trenger aldri blir gravid igjen! Blir selvfølgelig glad for en liten gutt også, men er redd tanken om en jente slår til om noen år når jeg har glemt hvor jævlig det er å være gravid:smiley-ashamed004
 
Har egentlig ingen følelse for hva det blir denne gangen... De to forrige gangene har jeg vært sikker på gutt, og det var også gutt begge gangene. Tror ikke vi skal vite før fødselen heller :nailbiting:
 
Tror jente. Det er fordi jeg i flere år har vært skråsikker på at jeg og samboer blir å få gutt mår den dagen kommer, men nå er den skråsikkerheta helt borte :p
 
Begynt å få en føles for jente så blir spennende å se
 
Har ikke noen følelse for det ene eller det andre, men mannen er overbevist om at det blir jente nå også. Han klarer ikke å se for seg å være guttepappa :hilarious:
 
Jente, jente, flere i vente. Er det ikke noe som heter det?

Tipper jente, føler gutt (det har jeg følt med begge jentene).
 
Jeg har litt guttefølelse. Men kan hende jeg bare ikke klarer å forestille meg et annet kjønn enn sist... Hadde vært litt kjekt med jente da, for da har vi en av hver. :)
 
Sier mye HAN når jeg snakker om magetrollet. Så er vel det magefølelsen sier. Men man vet jo aldri.
 
Ingen følelse på noen av delene :) men hadde jo vært gøy å prøve å være jentemamma denne gangen :happy:
 
Har en følelse på gutt . Har jente fra før, og foreløpig kjennes dette svangerskapet ganske annerledes ut enn forrige. Blir uansett glad for begge deler
 
Foreløpig ganske likt svangerskap som med datteren min. Har likevel en følelse på gutt. Følte veldig på jente sist, noe som stemte ☺️ blir spennende å se!
 
Back
Topp