Kva seier magefølelsen? Gutt eller jente?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Marte
  • Opprettet Opprettet
Tror jente. Forrige gang var jeg skråsikker på gutt, det ble jente, så kanskje det blir omvendt denne gangen :D

Har en følelse på at dette også er en sønn, men jaggu, var overbevist forrige gang om at vi skulle få en datter, og der ble det motsatt.
Dog, selv om vi har en sønn fra før, så er det akkurat det samme for meg hva enn det blir. Trodde jeg skulle ha et ønske om datter kanskje, for en av hver, men det er virkelig helt det samme for meg <3

Den sier ingenting enda.

Sist fikk jeg guttefølelse etter ul i uke 12. Det stemte også ;)

Nå håper jeg litt på jente, men synes jo det er ganske kjekt med gutt også, så uansett er babyen velkommen :Heartred

Gutt her. Har alltid tenkt jeg bare får gutter:) gleder meg uansett hva som gjemmer seg.

De andre to gangene har jeg hatt en følelse på jente ganske tidlig (fant aldri ut hva det var da), men denne gangen er jeg veldig usikker... Uansett blir jeg glad bare h*n er frisk og fin, og klamrer seg fast til termindato :Heartred

Har en liten følelse på gutt. Men det kan være at samboer har veldig lyst på gutt, og vi har pratet litt om guttenavn.

Har på følelsen at det blir en gutt til:Heartblue

Akkurat nå har jeg ikke følelse av noen av delene, men det har vel kanskje mye å gjøre med at jeg ikke føler meg gravid enda :p
Kanskje det kommer en magefølelsen etterhvert.

Igår følte jeg gutt, idag jente altfor lite på vei til å føle noe tror jeg ! Blir veldig spennende om jeg får en langvarig følelse av hva det kommer til å bli å se om det er det

Jeg tenkte gutt sist, da jeg mista, men nå føler jeg jente. Litt rart, da guttenavnet har vært klart i flere år mens med jentenavn har jeg null peiling på hva jeg synes er fint og ikke.:laughing002

Har alltid tenkt nr 2 også ble jente.. men plutselig tenker jeg nå gutt.. men er jo 50/50 :-p

Ingen følelse om kjønn enda. Kanskje det kommer når jeg faktisk føler meg gravid :p

Back
Topp