Hehe Her er jeg vant til det fra før på jobb.. Har ikke matpauser, så sluker maten når jeg kan.. Men kjedeligere når det er hjemme, da skal man jo liksom kose segJepp.. og jeg har blitt superflink til å sluke maten!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe Her er jeg vant til det fra før på jobb.. Har ikke matpauser, så sluker maten når jeg kan.. Men kjedeligere når det er hjemme, da skal man jo liksom kose segJepp.. og jeg har blitt superflink til å sluke maten!
Slik er det her også. Frokost blir gjerne I 14 tiden..Den største utfordringa her må ver at ej slit me å få i mej frokost før vi har vært oppe i en 2-4 timer med prinsessa
Uff, brystbetennelse er IKKE noe godt :-( og såre bryster er heller ikke behagelig ! Jeg fikk begge deler, betennelsen kom når mini var 2 uker. Eneste jeg kan si er god bedring, og håper det går fort over ! Det som hjalp på meg mot såre bryster var å smøre dem med morsmelk, og lufttørke så mye som mulig. (Ja, det ser ikke smart ut, og man føler seg heller ikke smart) men det er det eneste som fungerte for meg! Under og Etter brystbetennelsen har jeg vært flink til å massere brystene i dusjen. massere, massere og atter massere !! Gooood bedring <3Brystbetennelser som medfører veldig syk mamma med medfølgende vonde og såre bryster. Noe som fører til at jeg føler at jeg ikke har nok overskudd til å gi jenta mi alt og mer til.
Får meg også til å tenke MYE på om hvor mange brystbetennelser og antibiotikakurer skal jeg og jenta mi gå igjennom før det er nok...
Her er utfordringen å dusje ! Leverer ungene i bhg og på skolen. kommer hjem, håper å dusje, men mini våkner alltid så fort jeg setter foten inn i dusjen! Og han har lite tolmodighet
Den største utfordringa her må ver at ej slit me å få i mej frokost før vi har vært oppe i en 2-4 timer med prinsessa
Kjenner meg igjen i denneSpise når maten er ferdig! Nesten så vi begynner å lure på om hun våkner med vilje når vi skal spise... Sjeldent måltidene går knirkefritt..
Har vurdert å kjøpe det selv, hvor gammel var hun når hun begynte å sitte i den?Jeg har kjøpt stokke newborn seat, og du for en ny verden! Hun kan følge med på hva jeg gjør istedenfor å sitte i en litt for stor vippestol på gulvet. Frøkna blir fortsatt litt utålmodig relativt kjapt, men om jeg er effektiv, så rekker jeg å tømme oppvaskmaskina og smøre meg mat - og hive innpå to skiver, før hun blir for utålmodig. Den koppen med te er bare å glemme. Hehe.
Har vurdert å kjøpe det selv, hvor gammel var hun når hun begynte å sitte i den?
Samme utfordringen her!Spise når maten er ferdig! Nesten så vi begynner å lure på om hun våkner med vilje når vi skal spise... Sjeldent måltidene går knirkefritt..
Blir ofte sånnSamme utfordringen her!
Søvn, mat og husarbeid er utfordrende å få til mellom all matingen, skrikingen og bleieskift