Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Inflammasjon av melk? Har du laktoseintoleranse eller melkeproteinallergi? Om ikke, så er det bare tull at melkeprodukter gir inflammasjon. De har som nevnt over her veldig viktige næringsstoffer som kroppen trenger når den skal lage et helt nytt menneskeKuttet dere noen matvarer når dere fant ut av graviditet?
Her er det IVF og av den grunn kuttet jeg nikotin (selvfølgelig), koffein, melk+laktose og kuttet ned på sukker. Dette for å minske innflammasjon i kroppen. Noen andre?
Absolutt greit med melk, om man tåler det..Har egentlig bare kutter matvarene helsenorge anbefalerikke mer lakris, salami, brie, alkohol etc. Også kutta kaffe, men bare fordi jeg blir utrolig kvalm av det. Og kuttet ned på, men ikke bort, sukker. Melk og kalsiumproduktef tenker jeg er kjempeviktig for kroppen når jeg skal gro et menneske med egne bein og mine egne skal takle ny vekt på si!

Da er det forståeligJeg har melkeprotein intoleranse og laktose intoleranse, derfor valgte jeg bort dette. Dette er 9. gang, (5 inseminasjoner og 4 innsett) og dette er første gang jeg har kommet såpass langt i svangerskapet. Lagrene mine er ikke noe problem da jeg er klar over dette og har sjekket alt. Jeg kjenner kroppen min godt
Jeg har et meget sensitivt immunforsvar, så ønsket derfor å kutte alt som kunne gi innflammasjon i kroppen min![]()

TakkDa er det forståeligGodt å høre at du følger med på verdier
jeg håper dette er gullegget ditt som holder helt til mål
![]()