Kunne kasta sambo flere mil!

Huff. Synes det er godt å høre at det er flere. Jeg er skikkelig hormonell. Blir sint (les. Eksploderer) for ingenting og blir skikkelig lei meg. Synes ikke det er gøy å være sånn, men det er ikke lett å kontrollere.

Huff. Synes det er godt å høre at det er flere. Jeg er skikkelig hormonell. Blir sint (les. Eksploderer) for ingenting og blir skikkelig lei meg. Synes ikke det er gøy å være sånn, men det er ikke lett å kontrollere.
Det går ikke å kontrollere... Og så synd at det går utover de:(

TuMmY LoVe

Bra å høre at andre har det slik og.

Mannen og mammaen min sier jeg må prøve å kontrollere det, jæækla enkelt for dem å si... Æ ser bare stygt på dem...:p må le litt av mæ sjøl...

<3 Gutt 04.02.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3

Bra å høre at andre har det slik og.

Mannen og mammaen min sier jeg må prøve å kontrollere det, jæækla enkelt for dem å si... Æ ser bare stygt på dem...:p må le litt av mæ sjøl...

<3 Gutt 04.02.12 <3
Hoho, den får jeg høre og! Det hjelper jo overhodet ikke å høre det!!!

TuMmY LoVe

Hoho, den får jeg høre og! Det hjelper jo overhodet ikke å høre det!!!

TuMmY LoVe

Nei, jeg blir bare enda sintere:p

<3 Gutt 04.02.12 <3

Dere skulle forsøkt å leve med min mann i 3 dager så kan jeg garantere dere at å komme tilbake til sauepølse er himmelen hehe :-P

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app

jeg kunne slått gubben noen ganger. Han sier/gjør sååå mye dumt noen ganger.. :p haha

Back
Topp