Kunne kasta sambo flere mil!

Trollmor26

Forumet er livet
Aprilbarna`15
I dag kunne jeg kasta sambo flere mil. Vi var på åpen gård. Og jeg var kvalm som fy. Men hadde lyst på pølse i brød. Og det fikset han... Trodde han. Er enda kvalm og har fæl smak bakerst i halsen. For han kom med pølse av sau!!! Dæven!!!! Er sikker på alle så på meg som den bitcha :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Hahaha! Kunne kastet kjæresten min flere mil, flere ganger daglig. Plutselig har han blitt super dum og sier bare feil ting og gjør alt feil :p Kan ikke skjønne det...

Hehe..
Unnskyld at jeg ler.
Ikke helt lett å være disse mennene til tider heller.

Han her er litt ydmyk etter å ha sett meg født 2 barn :p

Han her å. Han mente det jo godt med den pølsa :p stakkars mann

I dag kunne jeg kasta sambo flere mil. Vi var på åpen gård. Og jeg var kvalm som fy. Men hadde lyst på pølse i brød. Og det fikset han... Trodde han. Er enda kvalm og har fæl smak bakerst i halsen. For han kom med pølse av sau!!! Dæven!!!! Er sikker på alle så på meg som den bitcha :p

Hmm, var du på åpen gård i Oppland? Fordi det var jeg i dag:p

<3 Gutt 04.02.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3

Ahh kanskje det er åpen gård dag rundt om i landet tydeligvis:p

<3 Gutt 04.02.12 <3

Her går det utover både mann og barn... Tålmodigeten min er lik null. Bare de spørr en gang for mye så glefser jeg tilbake og en 2 åring maser ikke akkurat lite stakkars...

<3 Gutt 04.02.12 <3

Min kjære sa så fint i dag: du er jo ikke så sur denne gangen som sist du var gravid.
Tre sekunder senere reiv jeg ei lita lekse til han om koffør i svarte banana han hadde kjøpt ekkel tran uten sitron smak.. Han trakk fort tilbake at jeg aldri var sur =)

Skjønner ikke hvorfor mannen må bli så dum og irriterende når jeg er gravid.. burde skjerpe seg :p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg sprang gråtende på kjøkkenet og begynte å skrubbe stekepanna for å lage middag I går. Bare pga mannen spurte om han ikke heller skulle dra ut å kjøpe mat siden jeg var så kvalm. For min del kunne han like godt sagt at jeg ikke dugde til noe som ikke hadde laget middag enda. Blir kanskje liiiitt urasjonell noen ganger ;)

Sent from my HUAWEI Y300-0100 using BV Forum mobile app

I dag føler jeg meg som verdens værste mor. Guttungen er sliten, jeg er sur og grinete. Og klarer ikke telle til 10(100). Så vi har krangler veldig mye etter jeg hentet han i barnehagen stakkars;;

<3 Gutt 04.02.12 <3

I dag føler jeg meg som verdens værste mor. Guttungen er sliten, jeg er sur og grinete. Og klarer ikke telle til 10(100). Så vi har krangler veldig mye etter jeg hentet han i barnehagen stakkars;;

<3 Gutt 04.02.12 <3
Slike dager har vi og...

TuMmY LoVe

Back
Topp