Kunne du ..

Er det hele tiden. Vi feirer nyttår og påske på hytta sammen med svigers. Det er i nærheten av pappa, kjæresten hans og bestemor og bestefar, så vi tar altid en tur og besøker de samtidig. Sånn har det vært siden vi ble sammen for 7 år siden. Hytta (med 5 soverom) er altid overfylt av folk men er kjempe koselig.

Er det hele tiden. Vi feirer nyttår og påske på hytta sammen med svigers. Det er i nærheten av pappa, kjæresten hans og bestemor og bestefar, så vi tar altid en tur og besøker de samtidig. Sånn har det vært siden vi ble sammen for 7 år siden. Hytta (med 5 soverom) er altid overfylt av folk men er kjempe koselig.

Det er så koselig på hytte tur! Der man må gjøre noe annet enn det vanlige :)

Vi dro med mine foreldre for ett år siden. Var ikke sammen hver dag. Viktig å fine på noe hver for seg også. Ene kvelden/natten passet de også poden så vi fikk være litt kjærester! Absolutt noe jeg kunne gjort igjen ;)

Vi har vært på 2 ukers ferie med svigers i Hellas, Italia og Frankrike.

Altså 3 ferier. :)

Jeg synes det er helt herlig jeg. Vi har jo hver våre rom og privatliv. Morro å ha noen å reise rundt sammen med.

Etter vi fikk barn så passer de henne så vi får tid for oss selv, og vi har hver vår tur å følge med henne i basseng/på strand og å hvile. :) Om morran sendte vi henne inn til besteforeldrene i naborommet og så kunne vi sove mere. :p

Vi er en veldig sammensveiset familie, og jeg kommer like godt overens med mine svigerforeldre som mine egne foreldre.

Har vært på ferie med mine egne foreldre også, veldig koselig det også.

Det viktigste er at man har eget rom/leilighet/hytte og mulighet for å trekke seg tilbake. Og at det er aksept for å finne på ting hver for seg også iløpet av ferien.

.. reist på ferie en uke med foreldrene dine eller svigers?

Jeg hadde ikke maktet. Kunne til nød reist med mine på langhelg hvis sambo måtte jobbe for å få hjelp med ungene, men ellers hadde det ikke blitt ferie for meg :-P

Veldig gjerne. Helst min mamma enn svigers da :p
Reiser jo ofte til svigers og mamma på besøk? Da blir det som regel ca en uke.

Mine foreldre reiser eg med hvert år :) vi storkoser oss. No e jo eg aleine med ungene da, men kunne aldri klart å reist i lag med x-svigers. :p

I tillegg til at vi har vært på tur med både foreldrene mine, svigers og bare mamma, så reiser vi jo til de hver sommer også siden vi bor så langt de hverandre :)

Ja, kunne lett vært på ferie med min side eller hans side av familien! Hadde bare vært koselig det :)

Kunne jeg fint ha gjort, og har gjort.
Min far besøkte meg vel kun da jeg bodde i irland, men ble jo ferie det og.
Svigerfar er helt super å være på ferie med :)

Ja uten problem med begge sidene. Vi bruker mye tid med familien;)

Jeg skal to uker på sommerferie til utlandet sammen med heele svigerfamilien min, dvs, svigerforeldre, svigersøster og svigerbror med familier. Så det kunne jeg godt ha gjort ja :) I tillegg er vi storsett en uke eller to hjemme hos min familie på sommeren. Jeg synes det er kjempekoselig å tilbringe ferie sammen med familie :)

Back
Topp