Kunne du ..

Jada, skjer ofte det. I fjor sommer var i sammen med mine i 14dager.
Svigers har vi vært med i hele vinterferien nå.
I sommer blir det en ukes ferie med mine igjen.
Bare kjekt syns jeg.

Vi er titt og ofte(når det er ferie) med svigers på hytta :-) Hadde fint klart å være med mine foreldre på ferie også :-)

Ja, det er bare trivelig det. Familien min bor langt unna, så feriene blir stort sett eneste mulighet å treffe dem. Svigers bor i samme by, men de trenger seg ikke på, så jeg hadde ikke hatt noe problem med å feriere med dem heller.

Vi skal tilbringe en ukes tid i Danmark med min familie i sommer, det gledes. :)

Kunne gått reist med mamma, ja :D kunne reist med svigemor også, men ikke svigerfar tror jeg.. Det hadde bare blitt rart..

Har ikke svigerforeldre, men gutten min og jeg har reist sammen med vår familie på ferie hvert eneste år. Har variert om det er med mamma, pappa og hans kone eller mitt søsken med samboer og barn. I fjor reiste vi med mamma og annen familie. I år skal vi reise sammen med pappa og hans kone. Synes det er supert, for det kan bli litt ensomt å reise kun gutten min og jeg.

takk.. :D lilleprinsen er bare 3-4 mnd når vi skal dit. Så det er greit å ha med ei lita vogn ;)
Vi har hatt med en Simo Duo på mange turer, og jeg syns det har gått overraskende lett med stor vogn på alle turene.

Vi har hatt med en Simo Duo på mange turer, og jeg syns det har gått overraskende lett med stor vogn på alle turene.
vurderte først å ta med simoen. Men så må jeg ha med bilsetet. å da blir det litt verre. orker ikke stappe det under simoen hele tiden.

Vi har vert på bobil/telt ferie med svigers, veldig koselig :-) Nå bor vi veldig nærmt de, men tidligere bodde vi et stykke unna, da var vi på helgetur der ca en gang i mnd. Vi er vel ganske jordnære alle sammen, og det er aldri noe stress.

Var i Syden med mamma i en uke for snart to år siden. Det var fantastisk :-) Har veldig lyst til å reise igjen snart!
Var på helgetur med begge mine foreldre sist sommer. Det var et mareritt. Min far er ikke verdens enkleste sjel, så det kan gå begge veier med han på ferie...

Har vært på flere 14dagersturer med min familie, nå klarer jeg ikke det lengre. Svigers kan jeg gjerne reise med. De er flinke til å hjelpe med barna men også flinke til å trekke seg unna så vi får være litt i fred. :)

vurderte først å ta med simoen. Men så må jeg ha med bilsetet. å da blir det litt verre. orker ikke stappe det under simoen hele tiden.
Vi må det når vi skal til Dubai nå. Han er altfor glad i bagvogna. Så her har vi øvd å med å få tur med bilsetet under:p

Vi må det når vi skal til Dubai nå. Han er altfor glad i bagvogna. Så her har vi øvd å med å få tur med bilsetet under:p
hehehe skjønner.
Vi skal se svigerfar ta Iron Man i Barcelona. Mye folk, trangt og aner ikke hvor vi skal osv.. :P så tenkte at quinny med maxi cosi var den letteste løsningen for oss de dagene vi skal være der;)

Er støtt og stadig på ferier med mine foreldre:) Aldri vært med svigers, men kunne lett gjort det!

Skal 2 uker med mine foreldre, bror og svigerinne med barn til sommern.. og vi har med mini på 2-3 mnd :-D ingen problem..! Hadde nok hatt litt mer behov for egentid med svigers, men vi bor ofte hos dem et par uker på sommern da.. men da er vi ikke sammen med de 24/7..

Back
Topp