Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg fikk se den sist og utbrøt "æsj!" "neida, tenk at dette har vært en liten 1 Roms for babyen" sa jordmoren da (eller noe i den duren )*frysninger* Nei takk! Jeg ville ikke se den heller! Æsj og fysj:-/
hehe, ser ut som jeg blir den første til å takke Ja her, men da i pilleform selvfølgelig. Jeg synes mye er æsj, men akkurat dette tenker jeg positivt om. Etter to fødsler med dårlig form lenge etterpå vil jeg prøve det meste den 3. gangen, hvis det blir mulig. Det er så mye annet som er eklere som spises av de fleste, f.eks smågodt som inneholder farge fra insekter, kokte dyrekadavre osv. Eller musk, vet dere hva det kommer ifra? google det beklager hvis innlegget mitt fremmer brekninger, det er absolutt ikke meningen
Jeg hadde modnings akupentur i de siste ukene sist svangerskap og har god tro på at dette gjorde at jeg var i super form rett etter fødsel. Prøvd det? (Siden du skrev at du var i elendig form de andre gangene..)