Kunne dere se kjønnet på UL selv?

Åå, ser nå at du skal ha i juni2020 da er det godt du ikke har fått enda ja..! Så da blir d ingen overraskelse på fødestuen likevel? Det er jo sånn det er, man kan se det selv..
Nei, det blir nok ikke det, men jeg tror det var det beste for de barna vi har fra før da, så sånn sett kan jeg leve med det. :happy: Men blir det én til så må jeg nesten snu meg bort når de skal måle lårbein, for vi har sykt lyst til å oppleve å ikke vite
Så spennende at dere ikke vet helt sikkert. Sikkert mye grubling :happy:
Vi var usikre da vi fikk jenta vår, siden hun alltid lå med beina klistret sammen så fikk vi høre "jeg tror det er en jente, men ikke mal barnerommet rosa enda"
 
Nei, det blir nok ikke det, men jeg tror det var det beste for de barna vi har fra før da, så sånn sett kan jeg leve med det. :happy: Men blir det én til så må jeg nesten snu meg bort når de skal måle lårbein, for vi har sykt lyst til å oppleve å ikke vite
Så spennende at dere ikke vet helt sikkert. Sikkert mye grubling :happy:
Vi var usikre da vi fikk jenta vår, siden hun alltid lå med beina klistret sammen så fikk vi høre "jeg tror det er en jente, men ikke mal barnerommet rosa enda"
Ja, det kommer til å bli kjempespennende :) viste det med de andre barna, så litt gøy å kunne oppleve begge deler.. Men gleder meg til å kunne shoppe mer farger, hehe.. Mye beige i kommoden
 
Back
Topp