Kunne dere se kjønnet på UL selv?

Nei, men ikke prøvd å se etter det selv heller
 
Ja.
 
Ja, så veldig tydelig at det var en gutt da vi var på ultralyd i uke 15+3.
 
Jenta var umulig å se, så der måtte jm forklare. Denne gangen sa jm at nå ser vi rett opp mellom bena, og da begynte jeg å le og svarte at der er det tut! Det var helt tydelig både for meg og pappaen, så om det viser seg at lillebror er jente lilevel, blir jeg sjokka.
 
Vanskelig å se i uke 15, men jm mente gutt! På OUL mente JM først jente, men så så vi tuten! Turte ikke male rommet før etter 3D i uke 30, da så vi tydelig at det blir gutt :)
 
Ja, men klarte ikke å skjønne at det var en snopp før legen presiserte det :hilarious: er så mye rart som skjer på skjermen der!
 
Med gutten så vi også det, men denne gangen skal det visst komme ei jente og det var ikke like lett å se! Vi så det når jordmor forklarte
 
Samboeren min så det, men jeg hadde ikke sjans:hilarious: Men da legen pekte og forklarte så kunne jeg se at det blir en gutt:angel5
 
Sniker fra juni
Vi skulle ikke vite kjønn, men etter to svangerskap med én av hver så ble det veldig tydelig for meg at det ikke var tegn til gutteutstyr der. :hilarious:
 
Hehe, Å det stemte? Eller har du ikke fått babyen enda?
Ikke fått ennå (heldigvis), men jordmor bekreftet da jeg sa hva jeg trodde. Og hun var ikke det minste i tvil hun heller
 
Ikke fått ennå (heldigvis), men jordmor bekreftet da jeg sa hva jeg trodde. Og hun var ikke det minste i tvil hun heller
Åå, ser nå at du skal ha i juni2020 da er det godt du ikke har fått enda ja..! Så da blir d ingen overraskelse på fødestuen likevel? Det er jo sånn det er, man kan se det selv..
 
Åå, ser nå at du skal ha i juni2020 da er det godt du ikke har fått enda ja..! Så da blir d ingen overraskelse på fødestuen likevel? Det er jo sånn det er, man kan se det selv..
Min mann sa etterpå når vi gikk ut at ham trodde han så hva der var, så føler at vi ikke vet 100 % siden vi ikke spurte - så har vært litt gøy likevel å spekulere i det ;) har fortsatt kjøpt unisex også! Man vet aldri
 
Back
Topp