Kundeklubber

Boblefrua

Forumet er livet
Er du medlem i noen, i såfall hvilke?

Er medlem i mange, husker ikke alle.. Mone noen er
LIndex
VITA
Storbyen Kjøpesenter
Glitter
HM
Kappahl
Barnas Hus

Er medlem i mange, husker ikke alle.. Mone noen er
LIndex
VITA
Storbyen Kjøpesenter
Glitter
HM
Kappahl
Barnas Hus
Husker ikke alle jeg heller. Man blir litt ukritisk når de bak kassa spør og du kan få ett supert tilbud der og da:p

Husker ikke alle jeg heller. Man blir litt ukritisk når de bak kassa spør og du kan få ett supert tilbud der og da:p
Haha, så lenge det ikke koster noe å være klubbmedlem, så taper man hvertfall ikke på det :-P I ''verste fall'' er det gode tilbud liksom :-P

Tre kjøpesenter
Barnas Hus
Babyshop
Plantasjen
Lindex
Kitchn
Tilbords

Haha, så lenge det ikke koster noe å være klubbmedlem, så taper man hvertfall ikke på det :p I ''verste fall'' er det gode tilbud liksom :p
Ikke sant. Kan bli litt vel mange epost, men skal ikke klage over at butikkene vil gi deg ett godt tilbud;)

Ikke sant. Kan bli litt vel mange epost, men skal ikke klage over at butikkene vil gi deg ett godt tilbud;)
Nei, det klager jeg ikke på.. Ja, handler kanskje litt mer enn jeg burde innimellom, men samtidig, så er det noen ganger jeg har spart mange hundre kroner på ting jeg måtte kjøpt uansett, så... =)

Kun barnas hus og vurdert å melde meg ut. Hater reklame på Mail og sms

Barnas hus, pop, kappahl, change, jernia. Synes nesten det er for mange :p

Altfor mange!
Tre kjøpesenter, hm, lindex, Cubus, kappahl, kitchn, vita, kicks, pop, christiania glassmagasin, barnas hus, guttelus, jernia, Expert osvosv;)
Slettar mange mail for dagen, men syns det er greit å få gode tilbud, og handlar ofte på nett:)

Lindex
Kappahl
Kitchn
Ark

De jeg kommer på...

Ingen :dance008

Fant ut at fritida mi skal brukes til noe nyttigere enn søple-epost og sms. Jeg ville jo aldri tatt en ekstrajobb for så lav lønn som de rabattene gir.

Ja, pop sin. Jeg meldte meg inn for en stund siden fordi de hadde 25%rabatt for medlemmer for et par uker siden :D

Kappahl
Vita
Kitchn
Barnas hus
City Syd
HM

Back
Topp