Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Husker ikke alle jeg heller. Man blir litt ukritisk når de bak kassa spør og du kan få ett supert tilbud der og daEr medlem i mange, husker ikke alle.. Mone noen er
LIndex
VITA
Storbyen Kjøpesenter
Glitter
HM
Kappahl
Barnas Hus
Haha, så lenge det ikke koster noe å være klubbmedlem, så taper man hvertfall ikke på detHusker ikke alle jeg heller. Man blir litt ukritisk når de bak kassa spør og du kan få ett supert tilbud der og da![]()
Ikke sant. Kan bli litt vel mange epost, men skal ikke klage over at butikkene vil gi deg ett godt tilbudHaha, så lenge det ikke koster noe å være klubbmedlem, så taper man hvertfall ikke på detI ''verste fall'' er det gode tilbud liksom
![]()
Nei, det klager jeg ikke på.. Ja, handler kanskje litt mer enn jeg burde innimellom, men samtidig, så er det noen ganger jeg har spart mange hundre kroner på ting jeg måtte kjøpt uansett, så... =)Ikke sant. Kan bli litt vel mange epost, men skal ikke klage over at butikkene vil gi deg ett godt tilbud![]()