Takk for svar
Lille her har aldri hatt blod i avføringen, virker som det er det de fleste har..
Men hun styrer veldig med magen. På dagtid sover hun max 45 min sammenhengende før hun plutselig skriker til og våkner pga vondt i magen eller at det er en promp som skal ut.
Må nesten alltid ha hjelp til å få ut lufta. Inninellom skriker til hun kaster opp, men gulper ikke veldig mye.
Avføringen tørr jeg ikke si noe om da jeg ikke veit hva som er vanlig. (førstegangsfødende)
Kan dette høres ut som allergi?
Det kan høres sånn ut ja, her styrte han med magen i mange uker før det kom blod. Korte søvnperioder, måtte bysses i søvn, våkna med gråt og veldig mye knip. Jeg kutta ut mange matvarer og prøvde minifom, fennikel te, baby massasje før jeg visste om melken. Har du hørt med helsesøster eller lege?
Hvis du skal gå på dietten er det anbefalt å gå i 4 uker i første omgang for å tømme systemet(uke 6 her). Her merka vi kjempeforskjell dag 3. Han sover ikke kjempelenge av gangen på dagen, men han må ikke bysses i søvn. Han sliter ennå med en del knip på kvelden, men det blir bedre for hver uke