Kumelk

En tråd i 'Juli 2017' startet av emma1, 18 Mai 2018.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. emma1 Flørter med forumet

noen som har begynt å gi kumelk som drikke?

2. lykke_liten Forumet er livet Julibaluba 2017

Nei. Det skal de jo ikke ha før etter ett år?

3. Marrylou Forumet er livet It's gonna be May 2019 Julibaluba 2017

Skal ikke gies før de er 1 år. Hindrer opptaket av jern og en ting til jeg ikke husker :)

4. Isenbel Forelsket i forumet Julibaluba 2017

Jeg velger å følge anbefalingene om å unngå kumelk som drikke frem til 1 år [emoji4]

• Liker Liker x 1
  5. Miffy2017 Betatt av forumet JuniJubel2021

Nei, ikke før ett år. Men man kan begynne smått med yoghurt nå. Det tenkte vi å gjøre snart. Har bare glemt å kjøpe inn naturell yoghurt [emoji28]

6. Marrylou Forumet er livet It's gonna be May 2019 Julibaluba 2017

Må d være naturell? Hvorfor?

7. Miffy2017 Betatt av forumet JuniJubel2021

Ønsker ikke å gi ungen sukker. Nå spiser vi voksne ikke så mye yoghurt så jeg vet egentlig ikke hva som finnes der ute. Men vil kjøpe de uten sukker.

• Liker Liker x 2
  8. Augustjente86 Forumet er livet Sensommerlykke 2017 Julikulene 2020 Julibaluba 2017

Vi har begynt å gi litt Biola naturell :happy:

• Liker Liker x 1
  9. Marrylou Forumet er livet It's gonna be May 2019 Julibaluba 2017

Jeg må være årets dårligste mor ass! Jeg har gitt yoghurt uten å tenke så over det med sukker! Jaja.... går vel fint d og [emoji28][emoji38]

• Liker Liker x 3
    • Morsom Morsom x 1
  10. Rimfrost92 Gift med forumet Septemberlykke 2015 Oktoberlykke 2019

Ikke melk før jeg slutter å amme, hadde jeg ikke ammet så er det fra de er 1 år:) mellomste drakk heller ikke vanlig melk før jeg sluttet å amme han (men fikk yoghurt)

Hun har fått smake yoghurt, kjøper ikke naturell, men uten tilsatt sukker.

• Liker Liker x 1
  11. Elisabethh Gift med forumet Marsipanene 2019 ❤ Aprilbarna19 ❤ Julibaluba 2017

Vi kommer ikke til å gi kumelk før vi slutter å amme, og det ser ikke ut som vi kommer til å slutte med helt enda. I dag kjefta hun på vei hjem på trilleturen, for hun ville ha. Var helt desperat og måtte amme i yttergangen. Må sies at hun er syk nå, så hun har dårlig matlyst sånn ellers når det gjelder fast føde, så forstår henne godt.
    Yoghurt har vi så vidt begynt å gi, det og cottage cheese. Av yoghurt gir vi gresk yoghurt naturell, fordi det er det vi kjøper til oss voksne. Hun dypper hele hånda i yoghurten og syns det er så mye bedre enn å bruke skjea. [emoji23][emoji85]

• Morsom Morsom x 2
  12. Tina78 Forelsket i forumet

Nei gir heller mme en god stund først.
    Så blir det nok havremelk

13. Utålmodigemeg Gift med forumet Oktoberfruene 2018 Julibaluba 2017

Har bytta ut kveldsflaska med kumelk nå. Han reagerte ikke på det :) bruker mye yoghurt i mellommåltider. Da yoplait som er uten sukker.

14. Håper på nr 4 Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Novemberlykke 2018 Julibaluba 2017

Har prøvd melk på kopp nå,IKKE populært:hilarious:
    Yoghurt har vi ikke prøvd enda:)

15. Elva Gift med forumet ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ Assistert-jentene Julibaluba 2017

Vi har ikke prøvd fra egen kopp, men å drikke melk fra pappa sitt glass er kjempegøy :D

16. Håper på nr 4 Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Novemberlykke 2018 Julibaluba 2017

Ja det kan jeg tro:D han elsker å drikke vann av våre glass så er nok det som må til med melka :)

Del denne siden