Kumelk

Skal ikke gies før de er 1 år. Hindrer opptaket av jern og en ting til jeg ikke husker :)
 
Jeg velger å følge anbefalingene om å unngå kumelk som drikke frem til 1 år [emoji4]
 
Nei, ikke før ett år. Men man kan begynne smått med yoghurt nå. Det tenkte vi å gjøre snart. Har bare glemt å kjøpe inn naturell yoghurt [emoji28]
 
Ikke melk før jeg slutter å amme, hadde jeg ikke ammet så er det fra de er 1 år:) mellomste drakk heller ikke vanlig melk før jeg sluttet å amme han (men fikk yoghurt)

Hun har fått smake yoghurt, kjøper ikke naturell, men uten tilsatt sukker.
 
Vi kommer ikke til å gi kumelk før vi slutter å amme, og det ser ikke ut som vi kommer til å slutte med helt enda. I dag kjefta hun på vei hjem på trilleturen, for hun ville ha. Var helt desperat og måtte amme i yttergangen. Må sies at hun er syk nå, så hun har dårlig matlyst sånn ellers når det gjelder fast føde, så forstår henne godt.
Yoghurt har vi så vidt begynt å gi, det og cottage cheese. Av yoghurt gir vi gresk yoghurt naturell, fordi det er det vi kjøper til oss voksne. Hun dypper hele hånda i yoghurten og syns det er så mye bedre enn å bruke skjea. [emoji23][emoji85]
 
Nei gir heller mme en god stund først.
Så blir det nok havremelk
 
Har bytta ut kveldsflaska med kumelk nå. Han reagerte ikke på det :) bruker mye yoghurt i mellommåltider. Da yoplait som er uten sukker.
 
Har prøvd melk på kopp nå,IKKE populært:hilarious:
Yoghurt har vi ikke prøvd enda:)
 
Back
Topp