Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk for gode tips [emoji173] da skal jeg prøve massere litt pumpe bittelitt ved spreng bare. Han spiser hele tiden nesten men sovner ofte v puppen så blir lissom aldri "tømt".. dem under armen derimot er jeg litt engstelig for... hvorfor kul der liksom?? [emoji85]
Tusen takk for gode tips [emoji173] da skal jeg prøve massere litt pumpe bittelitt ved spreng bare. Han spiser hele tiden nesten men sovner ofte v puppen så blir lissom aldri "tømt".. dem under armen derimot er jeg litt engstelig for... hvorfor kul der liksom?? [emoji85]
Fikk prøvd ut litt forskjellige teknikker og nå tar han brystet helt perfekt. Kulene har begynt å forsvinne. Jeg masserte i tillegg i varmt dusj så jeg tror dette bare var tette melkeganger. Han er nå 7 dager så var nok bare i førsten forhåpentligvis. Nå går ammingen som en drøm. [emoji7] [emoji108]Høres veldig ut som sånn jeg hadde det i starten. Hvor gammel er babyen din? Har du fått sjekket babyens sugetak?
Jeg ammet i timesvis med feil teknikk, og brystene ble bare større, hardere og vondere og fikk store kuler. Så fikk jeg litt veiledning med teknikk, og det var utrolig små grep som skulle til for å løsne problemene.
Prøv å hold baby våken under amming, og koble fra hvis han/hun sovner. Så slipper du å slite ut brystvortene dine på kosesutting.
Da skal jeg prøve på dette også. Kulene er på vei bort nå så forhåpentligvis var dette bare tette melkeganger [emoji4]Fikk tips fra jm om å amme i det hun kalte tvilling-grep, ved jevne mellomrom. Altså la babyen ligge under armen din med beina bakover mens du ammer, om du skjønner hva jeg prøver å forklare. Dette skulle tømme melkegangene på siden av puppene bedre da det er underkjeven til babyen som jobber for å tømme best.