Kua er...

Frøken firkløver

Forumet er livet
IKKE drektig, for å si det på kuspråket...
Tok test i dag tidlig, men en sånn digital en...

Skuffa og letta på samme tid... [;)]

Forresten - er det noen andre som har fått skyggestrek på en sånn "vanlig" test,
uten å være gravid?? [8|] [:)] Vel, nå kan jeg anywayz gå ut fra at jeg ikke er gravid, og at
mensen venter med å vise sin ankomst om nye 28-35 dager [:'(] Dritt å ikke ane når, men men... [:)]

Gratulerer og kondolerer!!![8D]
Skjønner godt skuffelsen, men det blir nok en tredjemann til slutt! Den som venter på noe godt..[:D]

HahA! Gratulerer og kondolerer

Får vel si takk til begge deler [:D]

...det kommer en nummer tre ja... er mer i tvil på nummer 4, og når det gjelder nummer 5 så får jeg vel bare drømme.. [8D]

Hvordan er det med nummer 2 der i gården? Tegn til at bebissen vil ut og hilse på? [:)]

ORIGINAL: MammaMø og Kråka

HahA! Gratulerer og kondolerer

Får vel si takk til begge deler [:D]

...det kommer en nummer tre ja... er mer i tvil på nummer 4, og når det gjelder nummer 5 så får jeg vel bare drømme.. [8D]

Hvordan er det med nummer 2 der i gården? Tegn til at bebissen vil ut og hilse på? [:)]

[8|][8|] Bare venter og venter....[8D]

Hehe - ser det at man kan føles seg litt skuffa ja [;)][8D] Men men... snaaaaaaaart så passer det å være drektig igjen [:D][:D]

hehe...

skyggestrek hadde jeg første gang jeg tok en test...Skyggestrek = gravid....

spennde og se om tante rød kommer nå da...[:D][8D]

ORIGINAL: KathMor

Hehe - ser det at man kan føles seg litt skuffa ja [;)][8D] Men men... snaaaaaaaart så passer det å være drektig igjen [:D][:D]

ORIGINAL: KathMor

kan ikke gjøre annet enn å signere[;)]

ORIGINAL: *Skjønningene*

1. oi hakke fått med meg at dere vil ha 3 man, trodde du var fast bestemt på 2 jeg [:D]

2. jeg hadde skyggestreker fordi det var veeeeldig tidlig.

3. tok du digitale på morgen? Morgenurin?

1. Prøver ikke på nummer tre nå [:)] Men på sikt vil jeg gjerne ha 5 [8|] [:D]

2. + 3. Var det jeg tenkte kanskje var grunnen til skyggestreken, da jeg tok test som viste skygge pååå torsdag (mener jeg at det var)... Så tok en digital test senere på torsdagen (negativ) og videre en digital i dag morges rett etter jeg hadde stått opp, men denne viste altså også IKKE gravid. Men når en vanlig viste skygge på torsdag, burde en digital vise gravid i dag? ..om jeg var det altså?.. Ettersom hormonnivået øker drastisk i begynnelsen?

Er forøvrig ikke så mye som et hint om at mensen er på vei.. [8|] [:'(]

ORIGINAL: tosmågull*

hehe...

skyggestrek hadde jeg første gang jeg tok en test...Skyggestrek = gravid....

spennde og se om tante rød kommer nå da...[:D][8D]

Hmh? [8|] ..og så tok du ny, som viste positivt, hvor lenge etterpå? [8|]

drømte i natt at du var gravid nå... [;)] så ta en test du igjen om noen dager [:)][;)]

ORIGINAL: Hanne Panne

drømte i natt at du var gravid nå... [;)] så ta en test du igjen om noen dager [:)][;)]

Hmmh... føler meg i grunn ikke gravid [8|]
Men får vel se da [:)]

siste innlegget du skrev (som svar til skjjønningene), mente ddu da at den siste viste gravid, eller ikke?

ORIGINAL: Reinbue

siste innlegget du skrev (som svar til skjjønningene), mente ddu da at den siste viste gravid, eller ikke?

Nah... den første ("gammeldagse") som viste det... svakt, svaaaakt altså...
De to siste jeg har tatt (digitale tester) har vist Ikke Gravid.. [:)]

Du har skrevet Gravid skjønner du, men skjønte nesten at det var ikke gravid du mente!
Siden du skal ha fem, så får vi håpe at du blir gravid snart da :P
Dere prøver ikke, men bruker heller ikke noe prevansjon?

Du har skrevet Gravid skjønner du, men skjønte nesten at det var ikke gravid du mente!
Siden du skal ha fem, så får vi håpe at du blir gravid snart da :P
Dere prøver ikke, men bruker heller ikke noe prevansjon?

Aaah [8D] Fikset [:)]

Riktig, prøver ikke men bruker heller ikke prevensjon - dvs da regner jeg ikke "hoppe-av-i-svingen" som prevensjon [8D] [:)]

Nei, så dere hopper av svingen alltid liksom? Eller er det sånn at dere innimellom tar sjangsen? :P

Nei, så dere hopper av svingen alltid liksom? Eller er det sånn at dere innimellom tar sjangsen? :P

Alltid. Ingen sjanser her i gården..
Hadde gjerne blitt en og annen sjanse om det var jeg som styrte akkurat det derre "hoppet" i svingen, men mannen tar iiiingen sjanser nei [;)] [8D]

Alltid. Ingen sjanser her i gården..
Hadde gjerne blitt en og annen sjanse om det var jeg som styrte akkurat det derre "hoppet" i svingen, men mannen tar iiiingen sjanser nei [;)] [8D]
samme her i gården! [:)] Da får vi vel nesten bare håpe på uhell da [8D]

Back
Topp