Kua er...

ORIGINAL: MammaMø og Kråka

ORIGINAL: Reinbue

siste innlegget du skrev (som svar til skjjønningene), mente ddu da at den siste viste gravid, eller ikke?

Nah... den første ("gammeldagse") som viste det... svakt, svaaaakt altså...
De to siste jeg har tatt (digitale tester) har vist Ikke Gravid.. [:)]

hmm ok.. den første testen jeg tok med svaaaak strek var sånn billigtest...

tok flere noen dager etterpå, de var også svak,men så ble de sterkere...Ville gått til legen og tatt en urinprøve og blodprøve der for sikkerhetsskyld kanskje?[:)]

jeg tok noen med svak stre, før jeg kjøpte en digital test...men den viste gravid!

jeg tipper du får mensen når du ikke tenker så masse på dette... skjønner skuffelsen også, smtidig som det er en liten lettelse!

Får bli en telefon til legen i morgen ja... Har måttet kutte ut kolesterolmedisinene mine nå som det er en øøørliten sjanse for graviditet, og vil jo ikke la være å ta de uten grunn, så er like greit å få det konstatert sikkert først som sist [:)]

Hihi..jeg fikk skyggestrek to ganger før jeg tok en digital som sa GRAVID...[:)]
Tror du er gravid jeg!

ORIGINAL: Anis

Hihi..jeg fikk skyggestrek to ganger før jeg tok en digital som sa GRAVID...[:)]
Tror du er gravid jeg!

Det rare her er jo at jeg har fått "Ikke Gravid" på den digitale, to dager etter at jeg fikk skyggestrek på den "vanlige" testen.. [:)]

Back
Topp