Krysser fingrene

Jeg sniker også litt her. Fikk en svaaaakt positiv test igår og håper den blir sterkere ikveld :smiley-angelic001 Tester når jeg kommer hjem fra jobb kl 2230 :nailbiting:
 
Hvor tidlig

Hvor tidlig kan jeg teste etter dpo?
Det lureste (for å unngå tullestreker eller veeldig svake tester) er egentlig å vente til etter ikm. Men er du som oss og ikke klarer å vente så lenge så er det noen som får svaaaakt positive tester så tidlig som 8-9 dager etter eggløsning :)
 
Det lureste (for å unngå tullestreker eller veeldig svake tester) er egentlig å vente til etter ikm. Men er du som oss og ikke klarer å vente så lenge så er det noen som får svaaaakt positive tester så tidlig som 8-9 dager etter eggløsning :)

Har sånn fertilitetsmonitor som er graviditetstest også, kanskje den kan stille nysgjerrigheten min? Nesten så jeg lurer på å ta en i morgen.
 
Jeg sniker også litt her. Fikk en svaaaakt positiv test igår og håper den blir sterkere ikveld :smiley-angelic001 Tester når jeg kommer hjem fra jobb kl 2230 :nailbiting:
Gleder meg til å følge med! La den bli sterkere:smiley-angelic001:angel7
 
Har sånn fertilitetsmonitor som er graviditetstest også, kanskje den kan stille nysgjerrigheten min? Nesten så jeg lurer på å ta en i morgen.
Jeg har ikke noen erfaring med sånnen selv så jeg vet ikke om den er en «tidlig-test» eller en vanlig test :) Hvis ikke de er tidlig-tester krever det som regel mer hcg for at de skal slå ut :)

Men det er jo bare å prøve, bare ikke bli skuffa hvis du får negativ. Det er jo enda veldig tidlig! :)
 
B9B8F920-C323-4068-BA14-410AADB0F073.jpeg Tok test i dag, den viste positiv ca 15 sek etter jeg satte på hetten igjen.
Terminkalkulatoren viser termin 3 januar, er 4+3 i dag.
Håper spiren klamrer seg fast.
 
Vis vedlegget 295790 Tok test i dag, den viste positiv ca 15 sek etter jeg satte på hetten igjen.
Terminkalkulatoren viser termin 3 januar, er 4+3 i dag.
Håper spiren klamrer seg fast.
Gratulerer så mye! ❤️ Håper spiren sitter helt til termin!

Skal selv teste i morra første gang denne pp, er da 11 dpo, så håper jeg får like tydelig test som deg! ;)
 
Tok test i går 2 streker og ble tidligere i dag Skal til lege på mandsg
 

Vedlegg

  • PhotoEditor_20190424_073803886.jpg
    PhotoEditor_20190424_073803886.jpg
    11,6 KB · Visninger: 11
Den testinga er så nervepirrende hihi ... jeg tester bare en gang ikm for jeg er så redd for å bli skuffa. Testen ble positiv med en gang så da får man bare vente å se om det går bra.. med unntak av småting føler jeg meg ikke gravid i det hele tatt
 
Back
Topp