Håper på å havne her inne
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sniktitter litt her inne jeg ogsåHåper på å havne her inne
Går bare å venter på å teste 7 dager siden dpo og kroppen er helt rar. Men krysser fingre og tær for at spiren sitterJaa, velkommen inn!
Hvor langt er du kommet?
Sniktitter litt her inne jeg også
Håper på å komme inn i denne gjengen om 2-5 dager
Går bare å venter på å teste 7 dager siden dpo og kroppen er helt rar. Men krysser fingre og tær for at spiren sitter
Hvor tidlig kan jeg teste etter dpo?Håper jeg også. Velkommen inn! Masse lykke til de neste dagene...
Så heldig du erJeg sniker også litt her. Fikk en svaaaakt positiv test igår og håper den blir sterkere ikveld Tester når jeg kommer hjem fra jobb kl 2230
Det lureste (for å unngå tullestreker eller veeldig svake tester) er egentlig å vente til etter ikm. Men er du som oss og ikke klarer å vente så lenge så er det noen som får svaaaakt positive tester så tidlig som 8-9 dager etter eggløsningHvor tidlig
Hvor tidlig kan jeg teste etter dpo?
Håper streken fremdeles er der ikveld daSå heldig du er
Det lureste (for å unngå tullestreker eller veeldig svake tester) er egentlig å vente til etter ikm. Men er du som oss og ikke klarer å vente så lenge så er det noen som får svaaaakt positive tester så tidlig som 8-9 dager etter eggløsning
Gleder meg til å følge med! La den bli sterkereJeg sniker også litt her. Fikk en svaaaakt positiv test igår og håper den blir sterkere ikveld Tester når jeg kommer hjem fra jobb kl 2230
Venter spent, jeg også!Gleder meg til å følge med! La den bli sterkere
Jeg har ikke noen erfaring med sånnen selv så jeg vet ikke om den er en «tidlig-test» eller en vanlig test Hvis ikke de er tidlig-tester krever det som regel mer hcg for at de skal slå utHar sånn fertilitetsmonitor som er graviditetstest også, kanskje den kan stille nysgjerrigheten min? Nesten så jeg lurer på å ta en i morgen.
Gratulerer så mye! Håper spiren sitter helt til termin!Vis vedlegget 295790 Tok test i dag, den viste positiv ca 15 sek etter jeg satte på hetten igjen.
Terminkalkulatoren viser termin 3 januar, er 4+3 i dag.
Håper spiren klamrer seg fast.
Gratulerer så mye! Jeg har termin 2. / 3. januar selv, og er 4+2 i dag. Kult!!Vis vedlegget 295790 Tok test i dag, den viste positiv ca 15 sek etter jeg satte på hetten igjen.
Terminkalkulatoren viser termin 3 januar, er 4+3 i dag.
Håper spiren klamrer seg fast.
Tidligere *Tok test i går 2 streker og ble tidligere i dag Skal til lege på mandsg