Håper på å havne her inne
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Sniktitter litt her inne jeg ogsåHåper på å havne her inne

Går bare å venter på å teste 7 dager siden dpo og kroppen er helt rar. Men krysser fingre og tær for at spiren sitterJaa, velkommen inn!
Hvor langt er du kommet?![]()
Sniktitter litt her inne jeg også
Håper på å komme inn i denne gjengen om 2-5 dager![]()
Går bare å venter på å teste 7 dager siden dpo og kroppen er helt rar. Men krysser fingre og tær for at spiren sitter![]()
Hvor tidlig kan jeg teste etter dpo?Håper jeg også. Velkommen inn! Masse lykke til de neste dagene...![]()
Så heldig du erJeg sniker også litt her. Fikk en svaaaakt positiv test igår og håper den blir sterkere ikveldTester når jeg kommer hjem fra jobb kl 2230
![]()
Det lureste (for å unngå tullestreker eller veeldig svake tester) er egentlig å vente til etter ikm. Men er du som oss og ikke klarer å vente så lenge så er det noen som får svaaaakt positive tester så tidlig som 8-9 dager etter eggløsningHvor tidlig
Hvor tidlig kan jeg teste etter dpo?
Håper streken fremdeles er der ikveld daSå heldig du er![]()
Det lureste (for å unngå tullestreker eller veeldig svake tester) er egentlig å vente til etter ikm. Men er du som oss og ikke klarer å vente så lenge så er det noen som får svaaaakt positive tester så tidlig som 8-9 dager etter eggløsning![]()
Gleder meg til å følge med! La den bli sterkereJeg sniker også litt her. Fikk en svaaaakt positiv test igår og håper den blir sterkere ikveldTester når jeg kommer hjem fra jobb kl 2230
![]()

Venter spent, jeg også!Gleder meg til å følge med! La den bli sterkere![]()
Jeg har ikke noen erfaring med sånnen selv så jeg vet ikke om den er en «tidlig-test» eller en vanlig testHar sånn fertilitetsmonitor som er graviditetstest også, kanskje den kan stille nysgjerrigheten min? Nesten så jeg lurer på å ta en i morgen.
Gratulerer så mye!Vis vedlegget 295790 Tok test i dag, den viste positiv ca 15 sek etter jeg satte på hetten igjen.
Terminkalkulatoren viser termin 3 januar, er 4+3 i dag.
Håper spiren klamrer seg fast.
Gratulerer så mye!Vis vedlegget 295790 Tok test i dag, den viste positiv ca 15 sek etter jeg satte på hetten igjen.
Terminkalkulatoren viser termin 3 januar, er 4+3 i dag.
Håper spiren klamrer seg fast.
Jeg har termin 2. / 3. januar selv, og er 4+2 i dag. Kult!!Tidligere *Tok test i går 2 streker og ble tidligere i dag Skal til lege på mandsg