Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Jani
Hvordan gikk det?
Her var alt bra, godt å få bekreftelse[:)]
Fikk ny termin, hadde satt 12. aug som min egen ut fra EL test, så fikk jeg 11. aug på tidlig UL i uke 12 og nå fikk jeg 13. aug. Ikke store sprangene da, men nå ble det sånn at 13. august er bryllupsdagen vår i tillegg[:D] men er sikker på at jeg får noen dager før tiden slik som sist[;)]
Hvordan gikk det?
Fikk ny termin, hadde satt 12. aug som min egen ut fra EL test, så fikk jeg 11. aug på tidlig UL i uke 12 og nå fikk jeg 13. aug. Ikke store sprangene da, men nå ble det sånn at 13. august er bryllupsdagen vår i tillegg[:D] men er sikker på at jeg får noen dager før tiden slik som sist[;)]
ORIGINAL: heges79
Hvordan gikk det?
Så bra alt var bra [:D][:D]
Vi har ikke time før kl 17.. Så reiser snart.. Regner også med at jeg får flyttet litt på termin idag. Vi har omtrent på samme tid [:D]