Kryss fingre for meg

heges79

Elsker forumet
Imorgen er det UL... er så spent. Har vært på 3 allerede og alt så bra ut da. Men så spent på om alt er bra for det.. Og håper vi får se kjønn imorgen [:D][:D]

Kryss fingre..

Håper jeg får sove i natt..tihi[8D][8D]

Så spennende! Masse lykke til, og husk å oppdatere [:D]

Lykke til i dag[:)]
Vi skal også på ordinær UL i dag, noe nervøs/spent må jeg si[8D]

*krysser fingre*

Håper alt var bra.

ORIGINAL: Jani

Lykke til til deg også[:)]

Spennende [:D][:D]

Lykke til du også..og oppdatering fra deg også takk [:D][:D]

Hvordan gikk det?

Her var alt bra, godt å få bekreftelse[:)]
Fikk ny termin, hadde satt 12. aug som min egen ut fra EL test, så fikk jeg 11. aug på tidlig UL i uke 12 og nå fikk jeg 13. aug. Ikke store sprangene da, men nå ble det sånn at 13. august er bryllupsdagen vår i tillegg[:D] men er sikker på at jeg får noen dager før tiden slik som sist[;)]

Hvordan gikk det?

Fikk ny termin, hadde satt 12. aug som min egen ut fra EL test, så fikk jeg 11. aug på tidlig UL i uke 12 og nå fikk jeg 13. aug. Ikke store sprangene da, men nå ble det sånn at 13. august er bryllupsdagen vår i tillegg[:D] men er sikker på at jeg får noen dager før tiden slik som sist[;)]

Så bra alt var bra [:D][:D]

Vi har ikke time før kl 17.. Så reiser snart.. Regner også med at jeg får flyttet litt på termin idag. Vi har omtrent på samme tid [:D]

Hvordan gikk det?

Så godt å høre at alt var bra[:D]

Hadde vært litt stilig om hun kommer på bryllupsdagen deres da[:D]

ORIGINAL: heges79

Hvordan gikk det?

Så bra alt var bra [:D][:D]

Vi har ikke time før kl 17.. Så reiser snart.. Regner også med at jeg får flyttet litt på termin idag. Vi har omtrent på samme tid [:D]

Da er du sikkert inne akkurat nå....
Sitter her og krysser fingrene for deg[:)]

Alt var bra med den lille. Fikk ny termindato den 14. aug..

Og det blir en GUTT

Så bra!!!!

Grattis med enda en gutt[:D] Veldig praktisk og få samme kjønn, så får du brukt de samme klærne[:D]

ORIGINAL: Katey

Så bra!!!!

Grattis med enda en gutt[:D] Veldig praktisk og få samme kjønn, så får du brukt de samme klærne[:D]

Hehe..ja, veldig praktisk [:D] Også med tanker på leker... Også får jeg brukt bunaden jeg strikket til Oliver en gang til...Hurra [:D][:D]

Så fint at alt så bra ut! Og gratulerer med enda en gutt [:D]

Gratulerer med gutten[:D]
Så deilig å ha vært på UL nå ikke sant[;)]
Litt gøy at vi har to små på samme alder og nå bare har 1 dag mellom neste termin[:)]

ORIGINAL: Katey

]

Så godt å høre at alt var bra[:D]

Hadde vært litt stilig om hun kommer på bryllupsdagen deres da[:D]

Takk! Ja, det hadde ihvertfall vært veldig vanskelig å glemme bryllupsdagen i fremtiden da[8D][:D][8D]

Back
Topp