Fra å ha vært i fin form hele svangerskapet, ble jeg 50% sykemeldt for to uker siden til søndag. Ble for lange dager, rett og slett, så planen var å ha en fridag i uka, og jobbe kortere dager (9-1430). Jeg følte at det hjalp, og jeg fungerte mye bedre på jobb. Jeg hadde et håp om at dette skulle fungere lenge, men i går ble det bråstopp.
Jeg har kjent ubehag i bekkenet av og på innimellom, men jeg har ikke opplevd det som et problem, men i går ble det så vondt da jeg skulle gå av bussen på vei til jobb, at jeg gråt mens jeg gikk, og brukte nesten ti minutter på en tur som vanligvis tar to minutt
Det kjennes som om mesteparten av smertene sitter i den ene hofta, og det gjør vondt å flytte benet. Det føles som om leddbåndene som holder benet på plass i hofteleddet er slarkete, og at benet nesten går ut av ledd når jeg løfter foten fra bakken.
Jeg holdt ut dagen på jobb, men skaffet meg krykker for å ha noe håp om å komme meg hjem. Praktisk å jobbe på er sykehus
Jeg ringte legekontoret, og ble anbefalt å holde meg hjemme. Jeg har legetime på fredag, så nå blir det nok 100% sykemelding, iallfall for en periode. Det føles som et stort nederlag, men helsa kommer først, tross alt.
Flere som har bekkenløsning med gangvansker som har måttet ty til krykker? Får dere noen form for behandling? Hvordan bruker dere krykkene? Jeg føler meg utrolig klønete, og vet ikke om jeg bruker de riktig.

Jeg har kjent ubehag i bekkenet av og på innimellom, men jeg har ikke opplevd det som et problem, men i går ble det så vondt da jeg skulle gå av bussen på vei til jobb, at jeg gråt mens jeg gikk, og brukte nesten ti minutter på en tur som vanligvis tar to minutt
Jeg holdt ut dagen på jobb, men skaffet meg krykker for å ha noe håp om å komme meg hjem. Praktisk å jobbe på er sykehus
Flere som har bekkenløsning med gangvansker som har måttet ty til krykker? Får dere noen form for behandling? Hvordan bruker dere krykkene? Jeg føler meg utrolig klønete, og vet ikke om jeg bruker de riktig.