Kroppslige aha opplevelser... :-P

Og mens en vralter rundt i senga og en raper, fiser og lager masse rare umenneskelige lyder, drar man med seg deler av lakenet og må byne å styre med det midt på natta :arghh:

Mannen må barbere leggene mine, heldigvis bruker jeg epilator ;)

Og ringene mine passer ikke :( noe som er kjipt, siden jeg er nygift...

Sittestillingen, må jo skræve så, og klin umulig å sitten med bena i kors :shifty:
Jeg har ingen mann.. Ergo er mine legger og andre ting veldig dårlig vedlikeholdt!!! Men jeg skal ta meg en tur å låne bade til mamma å pappa en dag, de har nemmlig bide, og da kan jeg sitte på doen med føttene/foten i bideen for enklere å komme til

Sitter på badekarkanten med bena oppi badekaret og barberer leggene, gikk akkurat uten for mye styr på tirsdag. Alle bevegelser er tunge, det som en gang var en rumpe jeg faktisk var fornøyd med ser mer ut som en flat, saggete rumpe som noen har hengt i :meh: Leser at mange av dere har fått mye vann, og krysser alt av fingre og tær for at jeg slipper unna! Men er hoven i ansiktet, ser ut som om jeg har tatt litt for mye botox i underleppa :eek:

Jeg står i dusjen med beinet på en krakk. Det går akkurat med barbering da. Damen vi kjøpte leiligheten av var gammel og syk så hun fikk satt opp ett håndtak i dusjen. Bruker det hver gang, hvis ikke så får jeg ikke vasket føttene :D Noen ganger klarer jeg ikke tørke meg mellom tærne :P i dag måtte jeg holde tallerkenen oppe når jeg spiste middag, for jeg må lene meg bakover når jeg sitter. Jaja :P

Har noen av dere fått beskjed fra sykehuset om å ikke shave/ta bikinilinje/brasiliansk 4 uker før fødsel?

Har noen av dere fått beskjed fra sykehuset om å ikke shave/ta bikinilinje/brasiliansk 4 uker før fødsel?
Det sto at man ikke skulle barbere i min. Jeg vokset meg på torsdag. 17 dager til termin :)

Ja jeg fikk også beskjed om det. . Men hjelpes .. det klør !
Æsj, så dritt! Når barberte du sist? Må kanskje bare la det gro ut langt nok så det slutter å klø hehe. Og lufte godt :P

;D hahaha jeg tror jeg dævver ;D
Det er snart 3 uker siden..
Kjipern :/ det er derfor jeg vokser. Da slipper jeg sånt :P når har du termin? Du kan snike deg til en voksetime typ på mandag, så går det sikkert bra :)

Termin I dag. .. eller..snart 1 dag på overtid .. :D
Haha, da må du bare smøre deg med tålmodighet i forhold til barbering og voksing hvertfall :D men hva med å klippe det? Da går det jo ikke ut over huden hehe

Ja den burde funke bra :)

Hvorfor skal man ikke det? Jeg som hadde planlagt og bestille time til brasiliansk på onsdag.. Er altfor mange uker siden forige gang..

Hvorfor skal man ikke det? Jeg som hadde planlagt og bestille time til brasiliansk på onsdag.. Er altfor mange uker siden forige gang..
På grunn av infeksjonsfare. . Fordi hårrøttene dras opp og huden er litt "åpen" .. Men hvis man skal sy...så må det da være bedre uten hår? Ikkjeveit eg.. :)

Hvor lenge er det til termin for deg? Jeg vokset meg på torsdag, har 16 dager til termin i dag og ser ikke på det som noe problem. Man blir jo litt øm av voksing, men det sitter ikke i så mange dager at det bør prege meg under fødselen. Hadde tatt den timen, hadde jeg vært deg :D

Hvor lenge er det til termin for deg? Jeg vokset meg på torsdag, har 16 dager til termin i dag og ser ikke på det som noe problem. Man blir jo litt øm av voksing, men det sitter ikke i så mange dager at det bør prege meg under fødselen. Hadde tatt den timen, hadde jeg vært deg :D

Har ikke termin før 23 mai men er under oppfølging hele tiden pga vekstavvik og lite fostervann så kan bli satt igang/ks hvis de ser at det blir mindre fostervann, hvis han ikke vokser mer, ctg ikke er fin eller blodgjennomstrømningen i navelstrengen ikke er god på kontrollene.. Må kanskje spørre legen på neste kontroll om det er greit med voksing :)

Har ikke termin før 23 mai men er under oppfølging hele tiden pga vekstavvik og lite fostervann så kan bli satt igang/ks hvis de ser at det blir mindre fostervann, hvis han ikke vokser mer, ctg ikke er fin eller blodgjennomstrømningen i navelstrengen ikke er god på kontrollene.. Må kanskje spørre legen på neste kontroll om det er greit med voksing :)
Ja da blir det jo litt verre :) spør legen du, jeg ser liksom ikke problemet sånn til vanlig. I verste fall så kan du jo trimme det litt med saks :D

Ja da blir det jo litt verre :) spør legen du, jeg ser liksom ikke problemet sånn til vanlig. I verste fall så kan du jo trimme det litt med saks :D

Nei jeg har ikke tenkt på det som et problem, man er bare litt øm etterpå men det går jo fort over :) Får evt ta bare bikinilinja med epilatoren da, det kan vel ikke skade..

Back
Topp