Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

D værste er at jeg hører den forbanna pustinga å pesinga selv!!!!! jeg forstyrrer meg selv, blir sliten av å høre på mim egen pesingHer hopper hele magen når jeg ler og hoster. Også når jeg ikke ned til tærne mine om kvelden lenger, så samboeren må hjelpe med å ta av sokkene når kvelden kommer.Utenom det føles det meste normalt.
Ellers er det helst samboeren som registrerer endringer... Jeg virker normalt sett død når jeg sover (ligger helt stille og puster veeeldig rolig). Not anymore! Nå sier samboeren at jeg er mer som en blåhval på land. Velter meg rundt, puster og peser. Og promper i søvne når lille trille i magen sparker fra seg...![]()
Ja HURRA for vår og trille sesong ;-)Hehe du er ikke den eneste. Her er det ikke bare låra som disser. Ja det er bare ut å trille når man kommer hjem fra barsel. Godt vi går våren i møte
.
Haha samme her, føler jeg forstyrrer meg selv mer enn mannen faktisk. Det er jo jeg som våkner på nattaD værste er at jeg hører den forbanna pustinga å pesinga selv!!!!! jeg forstyrrer meg selv, blir sliten av å høre på mim egen pesing![]()
Og d bråket og styret når jeg skal snu meg...! Enda kraftigere pesing, konsentrasjon for å ikke pese enda mer.. Så kommer jeg meg over på siden tilslutt, men da har også lillegull blitt berørt av mitt sidebytte, så da blir d en arm her og en fot der for å skape enda mer plass.. Resulterer i enda mer pusting og pesing, og selvfølgelig do runde..Haha samme her, føler jeg forstyrrer meg selv mer enn mannen faktisk. Det er jo jeg som våkner på natta![]()
Lurer på om vi bare skal stå og sove resten av svangerskapet..Og d bråket og styret når jeg skal snu meg...! Enda kraftigere pesing, konsentrasjon for å ikke pese enda mer.. Så kommer jeg meg over på siden tilslutt, men da har også lillegull blitt berørt av mitt sidebytte, så da blir d en arm her og en fot der for å skape enda mer plass.. Resulterer i enda mer pusting og pesing, og selvfølgelig do runde..
Haha her er det en STOR ammepute og to vanlige puter som bygger opp under magen og i ryggen. ligger skrått oppover for å ikke få minis for langt bak mot ryggen.Lurer på om vi bare skal stå og sove resten av svangerskapet..

Jeg har 6 puter i senga selv. Er ett kapittel for seg å legge seg til rette, og derfor kjempe irriterende hver gang man må på doHaha her er det en STOR ammepute og to vanlige puter som bygger opp under magen og i ryggen. ligger skrått oppover for å ikke få minis for langt bak mot ryggen.snart stående. Begynner å bli tungt!
Bygger opp så nakke og rygg blir stivHaha her er det en STOR ammepute og to vanlige puter som bygger opp under magen og i ryggen. ligger skrått oppover for å ikke få minis for langt bak mot ryggen.snart stående. Begynner å bli tungt!
Huff ja rompa!!! er så glad jeg ikke greier å se den når jeg går...! Gleder meg til å stramme opp denne vrap kroppen..Jeg fiser som en elefant for tiden.. Høhø.. Kjempe artig.. Og låra mine rister også! Og rompa og![]()
Jeg syns det er fint å ha fått ett eget bærbart bord jeg. Bare å sette fra seg koppen på rumpa minHuff ja rompa!!! er så glad jeg ikke greier å se den når jeg går...! Gleder meg til å stramme opp denne vrap kroppen..![]()

D vannet kommer jo helt plutselig!!!!Forlovelsesringen måtte av i dag. Den er egentlig litt for løs til vanlig, men nå irriterte den livet av meg med å være hakket for stram. Og føler magen bare har est ut de siste dagene! Føler meg som en stor bolledeigBlæ!