Kroppslige aha opplevelser... :-P

Mom2beMai

Forelsket i forumet
Aha opplevelsen jeg fikk i dag på tur inn til legekontoret... Det er glass dører der og mens jeg går mot dørene kan jeg ikke unngå å legge merke til hvor mye låra mine disser....! D var ikke antydning til hold i dem :facepalm: Oyoyoy jammen bra trillesesongen starter snart...

Haha hva vi gravide skal henge oss opp i.. Jeg merket i går at magen min hopper opp og ned når jeg går. Syns det var litt artig :)

Her hopper hele magen når jeg ler og hoster. Også når jeg ikke ned til tærne mine om kvelden lenger, så samboeren må hjelpe med å ta av sokkene når kvelden kommer. :P Utenom det føles det meste normalt.

Ellers er det helst samboeren som registrerer endringer... Jeg virker normalt sett død når jeg sover (ligger helt stille og puster veeeldig rolig). Not anymore! Nå sier samboeren at jeg er mer som en blåhval på land. Velter meg rundt, puster og peser. Og promper i søvne når lille trille i magen sparker fra seg... :facepalm:

Hehe du er ikke den eneste. Her er det ikke bare låra som disser. Ja det er bare ut å trille når man kommer hjem fra barsel:);). Godt vi går våren i møte:).

Her hopper hele magen når jeg ler og hoster. Også når jeg ikke ned til tærne mine om kvelden lenger, så samboeren må hjelpe med å ta av sokkene når kvelden kommer. :p Utenom det føles det meste normalt.

Ellers er det helst samboeren som registrerer endringer... Jeg virker normalt sett død når jeg sover (ligger helt stille og puster veeeldig rolig). Not anymore! Nå sier samboeren at jeg er mer som en blåhval på land. Velter meg rundt, puster og peser. Og promper i søvne når lille trille i magen sparker fra seg... :facepalm:
D værste er at jeg hører den forbanna pustinga å pesinga selv!!!!! jeg forstyrrer meg selv, blir sliten av å høre på mim egen pesing :-P

D værste er at jeg hører den forbanna pustinga å pesinga selv!!!!! jeg forstyrrer meg selv, blir sliten av å høre på mim egen pesing :-P
Haha samme her, føler jeg forstyrrer meg selv mer enn mannen faktisk. Det er jo jeg som våkner på natta :D

Haha samme her, føler jeg forstyrrer meg selv mer enn mannen faktisk. Det er jo jeg som våkner på natta :D
Og d bråket og styret når jeg skal snu meg...! Enda kraftigere pesing, konsentrasjon for å ikke pese enda mer.. Så kommer jeg meg over på siden tilslutt, men da har også lillegull blitt berørt av mitt sidebytte, så da blir d en arm her og en fot der for å skape enda mer plass.. Resulterer i enda mer pusting og pesing, og selvfølgelig do runde..

Og d bråket og styret når jeg skal snu meg...! Enda kraftigere pesing, konsentrasjon for å ikke pese enda mer.. Så kommer jeg meg over på siden tilslutt, men da har også lillegull blitt berørt av mitt sidebytte, så da blir d en arm her og en fot der for å skape enda mer plass.. Resulterer i enda mer pusting og pesing, og selvfølgelig do runde..
Lurer på om vi bare skal stå og sove resten av svangerskapet..

Lurer på om vi bare skal stå og sove resten av svangerskapet..
Haha her er det en STOR ammepute og to vanlige puter som bygger opp under magen og i ryggen. ligger skrått oppover for å ikke få minis for langt bak mot ryggen. :) snart stående. Begynner å bli tungt!

Jeg fiser som en elefant for tiden.. Høhø.. Kjempe artig.. Og låra mine rister også! Og rompa og :shifty::rolleyes:

Haha her er det en STOR ammepute og to vanlige puter som bygger opp under magen og i ryggen. ligger skrått oppover for å ikke få minis for langt bak mot ryggen. :) snart stående. Begynner å bli tungt!
Jeg har 6 puter i senga selv. Er ett kapittel for seg å legge seg til rette, og derfor kjempe irriterende hver gang man må på do :P eller snu seg :P

Bygger opp så nakke og rygg blir stiv :-) D ene drar me seg no nytt :-P

Huff ja rompa!!! er så glad jeg ikke greier å se den når jeg går...! Gleder meg til å stramme opp denne vrap kroppen.. :-)
Jeg syns det er fint å ha fått ett eget bærbart bord jeg. Bare å sette fra seg koppen på rumpa min :P

I dag var jeg på kjøpesenteret en "snartur"... Siden jeg har fått avslappingsarrest av JM, så bestemte jeg meg for å gjøre meg ferdig med alt i dag, så nå er de siste innkjøp unnagjort... MEN du å du så diger jeg plutselig har blitt!!! Jeg er full av vann. Trill rund i fjeset, brei, bollemus som vises, jeg har til og med fått tykke legger! Hyyyyyl d har jeg hvertfall aldri hatt før! Keg synes andre gravide ser strålende ut og gløder, men jeg føler meg som en hval.. Jeg følte at alle stirra på meg og tenkte å hærregud hvor stor hun er... Er nok alt vannet som har tatt motet fra meg, men føler meg virkeøig usexy og ufresh om dagen..

Forlovelsesringen måtte av i dag. Den er egentlig litt for løs til vanlig, men nå irriterte den livet av meg med å være hakket for stram. Og føler magen bare har est ut de siste dagene! Føler meg som en stor bolledeig :p Blæ!

Og mens en vralter rundt i senga og en raper, fiser og lager masse rare umenneskelige lyder, drar man med seg deler av lakenet og må byne å styre med det midt på natta :arghh:

Mannen må barbere leggene mine, heldigvis bruker jeg epilator ;)

Og ringene mine passer ikke :( noe som er kjipt, siden jeg er nygift...

Sittestillingen, må jo skræve så, og klin umulig å sitten med bena i kors :shifty:

Forlovelsesringen måtte av i dag. Den er egentlig litt for løs til vanlig, men nå irriterte den livet av meg med å være hakket for stram. Og føler magen bare har est ut de siste dagene! Føler meg som en stor bolledeig :p Blæ!
D vannet kommer jo helt plutselig!!!!

Back
Topp