Nåde den som føder før meg!
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fredrikstad sykehus!Hva snakker dere om?.. B7 og B3... Sitter enda en gang med følelsen av at det var noe jeg burde ha visst! Haha!!
Når har du termin?Jeg håper veldig på b7 denne gangen jeg ogsåHar blitt satt i gang med både nr 1 og nr 2, så da ble det b3. Likte meg godt der jeg, men etter å hatt et barselopphold på b7, så vil jeg helst dit.
Når har du termin?Vi kan være sånn nyfødtsengmafia i vestibylen!
Jeg har 24., så da er det jo slettes ikke umulig at vi seesHar termin 22. marsnyfødtsengmafia høres bra ut
![]()
18 her ;-)Jeg har 24., så da er det jo slettes ikke umulig at vi sees![]()
Her også hadde null tegn til søndag før fødsel hvor kroppen var rar og mandag kom riene. Var da 5 dager over termin.Jeg hadde null tegn sist gang; ikke før vannet gikk tre dager før termin![]()
Babyhullet! HahaSvimmel, kvalm, urolig i kroppen, ulvehunger, trøtt, vonde kynnere, stikkninger i "babyhullet" osv osv.. 3 uker til termin. Blir gal!
Babyhullet! Haha![]()
I går kveld hadde jeg en heftig kynner eller et eller annet; fy søren det gjorde vondt! Og magen var steinhard! Men fortsatt ingen baby, så jeg skal slutte å tro at ting er på G hele tiden..!
HeheÅå, tenk om vi bare kunne bytta med mannfolka våre i to-tre dager nå på slutten! Så kunne de kjent litt på åssen det er, og så kunne vi fått en velfortjent pause før den store finalen! DET hadde vært noe..! Når jeg blir statsminister eller Gud, så skal jeg lovfeste dèt!
Akkurat sånn er det her også, masse tegn på at ting er i gang, men ingenting skjer. Tror jo jeg føder hele tiden, mens sist så var det ikke et tegn før jeg brått var i gang. Så nå gir jeg opp.. Denne babyen kommer ikke ut...Aaaargh, slem kropp! I går kveld hadde jeg masse kraftige kynnere, og ved flere av dem fikk jeg den vemmelige følelsen i brystet, og jeg fikk hetetokter. Sendte melding til barnevakta og sa at ho måtte ha mobilen i nærheten i natt. Kynnerne fortsatte etter at jeg la meg, men de ble ikke kraftigere eller vondere. Åsså bare forsvant de!! SukkSist gang hadde jeg INGEN tegn overhodet, mens denne gangen er det bare masse tull.. Var bedre sist ja!