Kroppen har lurt meg igjen..!

Nåde den som føder før meg!

Sent from my iPhone using BV Forum

Hva snakker dere om?.. B7 og B3... Sitter enda en gang med følelsen av at det var noe jeg burde ha visst! Haha!!

Jeg håper veldig på b7 denne gangen jeg også :) Har blitt satt i gang med både nr 1 og nr 2, så da ble det b3. Likte meg godt der jeg, men etter å hatt et barselopphold på b7, så vil jeg helst dit.
Når har du termin? :) Vi kan være sånn nyfødtsengmafia i vestibylen!

I kone how you feel!
Siden deler av proppene gikk i går, trodde jeg noe kom til å skje i natt, men nada.
Gubben har gått nervøs rundt og ventet på tlf fra meg på jobb i dag, men tror han er litt lettet av at den aldri kom. :)

Har kommet en del mer slim i dag og året småkiler i hele kroppen, men er nok bare mer lureri... Hehe

Hærregud så jeg vil at hun skal komme ut nå. Helst igår. :-p hehe
Er så rar i kroppen de siste dagene, titt og ofte dobesøk, kvalme og utmattelse. Komkomkomkomkom

Svimmel, kvalm, urolig i kroppen, ulvehunger, trøtt, vonde kynnere, stikkninger i "babyhullet" osv osv.. 3 uker til termin. Blir gal!

Jeg hadde null tegn sist gang; ikke før vannet gikk tre dager før termin :)
Her også hadde null tegn til søndag før fødsel hvor kroppen var rar og mandag kom riene. Var da 5 dager over termin.

Nå føler jeg at kroppen forbereder seg, men vil ikke føde ennå. Er bare midt i uke 36, så hun kan godt vente noen uker til. Vil ha litt permisjon og tid til å gjøre siste innspurt. Jordmor sa i dag at hun hadde snudd seg og lå med hodet ned, men man vet aldri om de snur seg igjen.
Merker den siste uka nå er tung på jobb.

I går kveld hadde jeg en heftig kynner eller et eller annet; fy søren det gjorde vondt! Og magen var steinhard! Men fortsatt ingen baby, så jeg skal slutte å tro at ting er på G hele tiden..!

I går kveld hadde jeg en heftig kynner eller et eller annet; fy søren det gjorde vondt! Og magen var steinhard! Men fortsatt ingen baby, så jeg skal slutte å tro at ting er på G hele tiden..!

Sånn har jeg det også, massevis av kynnere, stikk og andre rariteter hver kveld... Og hver morgen våkner jeg opp like gravid :P

Ekstremt nedpress her og menssmerter i rygg.. Men må nok belage meg på ihvertfall 3uker til med dette. ;-)

Åå, tenk om vi bare kunne bytta med mannfolka våre i to-tre dager nå på slutten! Så kunne de kjent litt på åssen det er, og så kunne vi fått en velfortjent pause før den store finalen! DET hadde vært noe..! Når jeg blir statsminister eller Gud, så skal jeg lovfeste dèt!

Åå, tenk om vi bare kunne bytta med mannfolka våre i to-tre dager nå på slutten! Så kunne de kjent litt på åssen det er, og så kunne vi fått en velfortjent pause før den store finalen! DET hadde vært noe..! Når jeg blir statsminister eller Gud, så skal jeg lovfeste dèt!
Hehe :-) høres bra ut

Aaaargh, slem kropp! I går kveld hadde jeg masse kraftige kynnere, og ved flere av dem fikk jeg den vemmelige følelsen i brystet, og jeg fikk hetetokter. Sendte melding til barnevakta og sa at ho måtte ha mobilen i nærheten i natt. Kynnerne fortsatte etter at jeg la meg, men de ble ikke kraftigere eller vondere. Åsså bare forsvant de!! Sukk :( Sist gang hadde jeg INGEN tegn overhodet, mens denne gangen er det bare masse tull.. Var bedre sist ja!

Aaaargh, slem kropp! I går kveld hadde jeg masse kraftige kynnere, og ved flere av dem fikk jeg den vemmelige følelsen i brystet, og jeg fikk hetetokter. Sendte melding til barnevakta og sa at ho måtte ha mobilen i nærheten i natt. Kynnerne fortsatte etter at jeg la meg, men de ble ikke kraftigere eller vondere. Åsså bare forsvant de!! Sukk :( Sist gang hadde jeg INGEN tegn overhodet, mens denne gangen er det bare masse tull.. Var bedre sist ja!
Akkurat sånn er det her også, masse tegn på at ting er i gang, men ingenting skjer. Tror jo jeg føder hele tiden, mens sist så var det ikke et tegn før jeg brått var i gang. Så nå gir jeg opp.. Denne babyen kommer ikke ut...

Back
Topp