Kroppen etter fødsel

Dagen etter fødsel og føler meg jo superliten og slank :D deilig å slippe den svære kula! Og å endelig sove på magen igjen!

image.jpg
 
Synes det er veldig merkelig å ikke ha rund mage lenger, gelemagen som jeg nå kaller den synes jeg bare er søt!
Har hatt på meg bikini i hagen med flere naboer rundt, gjorde meg ingenting. Har jo ligget ett lite vidunder inni der i flere mnder så at magen ikke er helt flat og fin gjør meg ingenting!
 
Synes det er veldig merkelig å ikke ha rund mage lenger, gelemagen som jeg nå kaller den synes jeg bare er søt!
Har hatt på meg bikini i hagen med flere naboer rundt, gjorde meg ingenting. Har jo ligget ett lite vidunder inni der i flere mnder så at magen ikke er helt flat og fin gjør meg ingenting!
Enig :) den er bare søt hehe.
Og i natt kom melka her så nå ser jo den der gelemagen bitteliten ut i forhold :D
 
Kroppen er helt fasinerende, ser at magen trekker seg sammen for hver dag, og vekten går nedover. Utrolig å trenke på at jeg var høygravid bare for 9 dager siden og har fått verdens beste gave nå <3 Tenk at de små babyene har vært inni oss!
Uansett hvordan kroppen min blir til slutt, så kommer jeg alltid til å være stolt over den og jobben den har gjort :)
 
Javisst, men hadde igrunnen håpet at nærmere 20 kg skulle "renne av", men 15 er jo bra. Bare kvir meg litt for å ta tak i resten av kiloene :p

Ja ser den. Kanskje de er lettere å få av , at du ikke trenger å jobbe så hardt for det:). At de også er på vei bort også:)
 
6 dagar siden fødsel og gått ned ca 8 kg :)
 
Har ikke veid meg.. :p gidd ikke...
Jeg tar de når jeg begynner å trene igjen.
Foruten at magen min er KS operert og den er hoven og slapp så er jeg fornøyd
 
Håper jeg ikke går ned alt med en gang. Skal tross alt trille i et år. Sist forbrente jeg for mye med trilleturer + amming samtidig, så ble for tynn. Tenkte ikke over det selv, for var bare superglad for tilværelsen med lille fantastiske jenta mi. Men så begynte folk rundt å kommentere. Folk ække snaue på å slenge fra seg kommentarer når det gjelder at man er for tynn...og det er ikke lett å gjøre noe med. Gått opp 18 kg til nå, og ikke født enda, så det virker lovende :)
 
Jeg var så redd for hvordan forholdet til min egen kropp skulle være etter fødselen. Men jeg så meg i speilet samme kveld med blod fortsatt på lårene og var bare enormt stolt! Har fått en ny type selvtillit jeg ikke trodde var mulig. Kvinnekroppen imponerer
 
Jeg var så redd for hvordan forholdet til min egen kropp skulle være etter fødselen. Men jeg så meg i speilet samme kveld med blod fortsatt på lårene og var bare enormt stolt! Har fått en ny type selvtillit jeg ikke trodde var mulig. Kvinnekroppen imponerer
Utrolig hvordan kvinnekroppen fungerer. Vi er igrunn ganske heldige som får lov til å ha så velfungerende kropper!:D
 
Veid meg, hadde gått ned halvparten av hva jeg gikk opp.

Jeg er førstegangs og må si jeg er utrolig fasinert over kroppen, tenk alt den klarer, gå i 9mnd gravid, få den store kulen på magen, alt som skjer i kroppen for så å komme så fort tilbake til seg selv igjen! Selfølgelig er jeg ikke som jeg var helt før fødselen men et positivt overrasket over kroppens evne til å restituere seg..!
 
Back
Topp