Kroppen etter fødsel

LofotPia

Glad i forumet
Deilig å kunne se seg selv naken forran speile etter fødsel og tenkte: Denne kroppen har brakt fram et barn.. Fy søren jeg ser bra ut!:happy:
Er helt utrolig hvordan kroppen forbereder seg før fødsel, og hvordan den arbeider etterpå for å normalisere seg :) Et svangerskap er fantastisk!
 
Helt enig! Helt utrolig hvordan kroppen kan bære frem et barn over så lang tid for å så arbeide seg så fint tilbake igjen etterpå:) Vi har all grunn til å være stolte av kroppene våre! Uansett om man kanskje får noen strekkmerker her og der, litt løs hud eller må sys litt eller slipper unna. Vi er utrolig heldige som har muligheten til å bære frem barn:)
 
Gikk opp 11kg, men ikke vann og kun kul på magen. Har gått ned 12kg nå, 20 dager etter fødsel:eek:
Men har ikke rumpe eller magemuskler lengre da:p

Hihi tror alle musklene er borte her og gitt:p. Et års blodslit for å få det er borte:p. Men da får vi jobbe de tilbake igjen!! :)
 
Kroppen er fantstisk.
Etter mine KS har jeg vært i klærene mine på 1-3 uker..
Så den ordner opp gitt.
Og så skaper man jo mennesker?så om den ikke blir helt det samme som den var så er det faktisk helt okei ❤️❤️
Jage etter perfekt kropp er jeg ferdig med.
Flinke kroppen min som lager mennesker...
 
Hihi tror alle musklene er borte her og gitt:p. Et års blodslit for å få det er borte:p. Men da får vi jobbe de tilbake igjen!! :)

Ja veldig merkelig, plutselig etter fødsel forsvann de bare:p
Men får trene opp igjen ja, fordiom jeg overraskende nok ikke stresser med det:) er veldig fornøyd med kroppen etter fødsel;)
 
Du vakre fine menneske, de 3 kiloene kler deg ❤️
Takk!^^ <3 For å si det sånn så jager jeg ikke for å komme helt ned til startsvekta! De kiloene jeg har igjen nå gjør egentlig bare godt på kroppen!
 
Kroppen er fantstisk.
Etter mine KS har jeg vært i klærene mine på 1-3 uker..
Så den ordner opp gitt.
Og så skaper man jo mennesker?så om den ikke blir helt det samme som den var så er det faktisk helt okei ❤️❤️
Jage etter perfekt kropp er jeg ferdig med.
Flinke kroppen min som lager mennesker...
Det at vi lager små mennesker er igrunn fantastisk nok i seg selv. Jeg tenker at kroppen er perfekt som faktisk kan klare det!:D

Du ser jo itillegg fantastisk ut mens du lager et lite menneske og ser garantert fantastisk ut etterpå også!<3
 
Det at vi lager små mennesker er igrunn fantastisk nok i seg selv. Jeg tenker at kroppen er perfekt som faktisk kan klare det!:D

Du ser jo itillegg fantastisk ut mens du lager et lite menneske og ser garantert fantastisk ut etterpå også!<3
Syntes alle ser fantastisk ut.
Jeg er den jeg er og sånn ser jeg ut, heldigvis er vi ikke alle lik.

Men jeg har store planer om å kose meg med baby og ikke bekymrer meg over at jeg er breiere rundt hofter og midje!

Etter tre barn skal det synest litt på kroppen :)
 
Helt enig! Helt utrolig hvordan kroppen kan bære frem et barn over så lang tid for å så arbeide seg så fint tilbake igjen etterpå:) Vi har all grunn til å være stolte av kroppene våre! Uansett om man kanskje får noen strekkmerker her og der, litt løs hud eller må sys litt eller slipper unna. Vi er utrolig heldige som har muligheten til å bære frem barn:)
Amen!
 
Back
Topp