Kronisk uvi

soplim

Betatt av forumet
Augustlykke 2015
Jeg har kronisk uvi. Det vil si at ingen antibiotika tar knekken på den. Til vanlig går det helt fint, mens sist jeg var gravid så gikk det ikke såå bra:p
Blir spennende å se om det går bedre denne gangen:)

Noen flere som har/ har vært borti kronisk uvi? Hvordan fungerer det i graviditeten?

Jeg HADDE kronisk Uvi :p
Helt fra jeg var lita har jeg hatt det omtrent sammenhengende, men av en eller annen merkelig grunn så ble det borte da jeg ble gravid med veslejenta som nå er 2 år! :p Å siden da kan jeg telle på en hånd hvor mange ganger jeg har kjent antydning, å slik håper jeg det fortsetter! :)

Måtte du gå på kur gjennom hele svangerskapet sist da..?
Forsto det slik på legen at det var veldig viktig å få kur når man hadde det inder svangerskapet..?

Jeg HADDE kronisk Uvi :p
Helt fra jeg var lita har jeg hatt det omtrent sammenhengende, men av en eller annen merkelig grunn så ble det borte da jeg ble gravid med veslejenta som nå er 2 år! :p Å siden da kan jeg telle på en hånd hvor mange ganger jeg har kjent antydning, å slik håper jeg det fortsetter! :)

Måtte du gå på kur gjennom hele svangerskapet sist da..?
Forsto det slik på legen at det var veldig viktig å få kur når man hadde det inder svangerskapet..?

Så bra du ble kvitt det:) jeg har aldri hatt symptomer på uvi, så jeg har den smertefrie utgaven.

Det ble noen kurer sist, men nå får jeg ikke lov lenger pga bakteriene er resistente. Forrige gang ble det mye intravenøst. Fikk flere nyrebekkenbetennelser så fikk satt inn stent ett par ganger å det hjalp.

Åh, det er ikke no godt hvertfall! :-/ Håper du slipper alt det denne gangen da! :)

Back
Topp