Kristiansand

Det er ikke lang vente tide. Du kan få time dagen etter.

Jeg bor i Kristiansand:) er 6+6 i dag:)

Vi bor i byen. Men må nok se etter noe større nå. Vil på grim eller Eg så slipper størstemann å bytte skole.

Jeg er i uke 10 i morra, så er jo ikke så mye forskjell :happy: Har du barn fra før?

Nei det er jo ikke så mye forskjell:) nei, dette blir mitt første barn. Gleder meg masse:) har du barn fra før?

Nei det er jo ikke så mye forskjell:) nei, dette blir mitt første barn. Gleder meg masse:) har du barn fra før?
Ja en en gutt på 2 fra før :) Er bare å glede deg, det beste som finnes! Hvor på Tveit bor du? Trenger ikke å si det altså ;)

Ja en en gutt på 2 fra før :) Er bare å glede deg, det beste som finnes! Hvor på Tveit bor du? Trenger ikke å si det altså ;)

Så gøy da, da blir han nok veldig glad når han får vite at han skal bli storebror..hvis han skjønner noe av det da;) vet ikke om jeg vil si det helt enda, men bor litt innover;) vil du si hvor du bor?;)

Spireimagen, blir gutten din to i midten av februar ca? Føler jeg vet hvem du er :P kan være jeg tar helt feil også da :p a"

Så gøy da, da blir han nok veldig glad når han får vite at han skal bli storebror..hvis han skjønner noe av det da;) vet ikke om jeg vil si det helt enda, men bor litt innover;) vil du si hvor du bor?;)
Det forstår æ godt, jeg bor sånn midt i ;) Tror ikke hamhan skjønner det før den lille er ute og han ikke har all oppmerksomheten alene xsmile5 og da spørs det om det er gøy!

Back
Topp