Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er ikke lang vente tide. Du kan få time dagen etter.
Sjekker hun nakkefold og slikt?Det er ikke lang vente tide. Du kan få time dagen etter.
Vi bor på TveitDere trenger ikke å svare, men hvor i Kristiansand bor dere? Vi bor i vågsbygd![]()
Åja, så moroVi og![]()
Åja, så moroHvor langt på vei er du nå?
Jeg er i uke 10 i morra, så er jo ikke så mye forskjellJeg er bare 8+2. Hvor langt er du på vei?![]()
Har du barn fra før?Jeg er i uke 10 i morra, så er jo ikke så mye forskjellHar du barn fra før?
Ja en en gutt på 2 fra førNei det er jo ikke så mye forskjellnei, dette blir mitt første barn. Gleder meg masse
har du barn fra før?
Ja en en gutt på 2 fra førEr bare å glede deg, det beste som finnes! Hvor på Tveit bor du? Trenger ikke å si det altså
![]()
Det forstår æ godt, jeg bor sånn midt iSå gøy da, da blir han nok veldig glad når han får vite at han skal bli storebror..hvis han skjønner noe av det davet ikke om jeg vil si det helt enda, men bor litt innover
vil du si hvor du bor?
![]()
og da spørs det om det er gøy!Har starta en samtale med degSpireimagen, blir gutten din to i midten av februar ca? Føler jeg vet hvem du erkan være jeg tar helt feil også da
a"