Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er ikke lang vente tide. Du kan få time dagen etter.
Sjekker hun nakkefold og slikt?Det er ikke lang vente tide. Du kan få time dagen etter.
Vi bor på TveitDere trenger ikke å svare, men hvor i Kristiansand bor dere? Vi bor i vågsbygd
Vi bor på Tveit
Åja, så moro Hvor langt på vei er du nå?Vi og
Åja, så moro Hvor langt på vei er du nå?
Jeg er i uke 10 i morra, så er jo ikke så mye forskjell Har du barn fra før?Jeg er bare 8+2. Hvor langt er du på vei?
Jeg er i uke 10 i morra, så er jo ikke så mye forskjell Har du barn fra før?
Ja en en gutt på 2 fra før Er bare å glede deg, det beste som finnes! Hvor på Tveit bor du? Trenger ikke å si det altsåNei det er jo ikke så mye forskjell nei, dette blir mitt første barn. Gleder meg masse har du barn fra før?
Ja en en gutt på 2 fra før Er bare å glede deg, det beste som finnes! Hvor på Tveit bor du? Trenger ikke å si det altså
Det forstår æ godt, jeg bor sånn midt i Tror ikke hamhan skjønner det før den lille er ute og han ikke har all oppmerksomheten alene og da spørs det om det er gøy!Så gøy da, da blir han nok veldig glad når han får vite at han skal bli storebror..hvis han skjønner noe av det da vet ikke om jeg vil si det helt enda, men bor litt innover vil du si hvor du bor?
Har starta en samtale med degSpireimagen, blir gutten din to i midten av februar ca? Føler jeg vet hvem du er kan være jeg tar helt feil også da a"