Kristiansand

murmulade

Andre møte med forumet
Er det fler fra Kristiansand her ? :) skjønner jo at folk vill være anonyme frem til uke 12. Men hvor gamle er dere og har dere fler barn?:)
På mitt forrige forum med storebror, var det ingen fra mitt område :P merket man ble litt uta for når alle publiserte bilder av treff osv :)

Kanskje du finner noen i "hvor bor alle" tråden?

Er det fler fra Kristiansand her ? :) skjønner jo at folk vill være anonyme frem til uke 12. Men hvor gamle er dere og har dere fler barn?:)
På mitt forrige forum med storebror, var det ingen fra mitt område :p merket man ble litt uta for når alle publiserte bilder av treff osv :)

Jeg er fra kr.sand, har ei datter fra før og har en liten spire i magen nå:) jeg er 27 forresten

:);)Bor et lite stykke fra kr.sand. Har ei jente på 4 og er 27 år

Jeg er fra Kristiansand, har en gutt på snart 2 år og en/ei på vei. Er 24 år xsmile9Hvor langt på vei er dere?

Last edited:
Jeg er født og oppvokst i Kristiansand. Bor fortiden noen timer fra byen men vi snakker om å flytte hjem igjen til sommeren da det byr på bedre og flere jobbmuligheter for samboeren min. Kjenner også veldig på at det hadde vært godt å ha mamma og pappa og resten av familien i nærheten når jeg forhåpentligvis får førstemann i september :)

Bor ikke så langt fra kr.sand og er 24 og er i uke 30 nå.

Er ei jordmor på Aquarama og ei privat gynekolog (søk gynekolog Kristiansand på google). Ikke vært hos noen av de, men er vel eneste private i nærheten.

Har vært påultra på aquarama. Kan abefalet men det koster 1000kr du finner hun på facebokk.

Tror det er verdt hver krone :) Tenker å vente ett par uker til for jeg er ikke helt sikker på om jeg vil enda. Men det hadde vært fint å få sjekket at alt ser ok ut og evt få med seg et bilde som vi kan gi til kommende besteforeldre ;)

Noen som vet hvor det er greit å ta tidlig ultralyd i Kristiansand? :)
Har hørt mye positivt om hun på aquarama . Bestilte time selv der i dag. Forrige gang gikk jeg til ho private gynekologen som andre nevner her. Tror ho er dyrere. Fornøyd med ho

Back
Topp