Hei! Jeg fortalte jo dere her om dagen hvordan ståa er og at vi vurderte å flytte nordover. Sambo er fast bestemt på å flytte og sier at han skal si opp jobben sin her vi bor nå. Han trives ikke og sier at han mistrives forferdelig. Han vil kun flytte hjem til bygda der han kommer fra. Jeg sa jo ja til dette i utgangspunktet, men har gått flere runder med meg selv. Og jeg har vel kommet frem til at jeg ikke har lyst til å flytte. Jeg vil være her hvor ungene er trygge, hvor de har barnehageplass og hvor storebror skal begynne på skolen til høsten. Jeg vil ikke rive de bort fra det, ei heller rive de bort fra vennene og den tryggheten de har her. Hvor vi har omgangskrets med barn på samme alder som våre. Nordafor har jeg ingenting. Ingen venner og heller ikke jobb. Kun sambo som har fått tilbud om en 50% stilling i en bhg. Jeg får svar på om jeg får jobb på den ene barneskolen her hvor vi bor nå i løpet av uka. Mine barn tilhører denne byen, med nærhet til alt. Jeg er redd for å ødelegge samarbeidet med pappaen til storeM for han tilta jo da jeg sa at vi var i vurderingsfasen på å flytte.
Dette fortalte jeg han nå i kveld, og han er dritsur! Jeg skjønner at han blir sint og skuffet over at jeg har skiftet mening, men jeg kan bare ikke forlate alt og alle her.
Og så sier han at da kan han ta med seg miniM nordover, så får jeg og storeM bo her?!? Det kommer ikke på tale. I tillegg mener han at ungene kommer til å trives mye bedre nordafor der svigers bor.
Jeg vil ikke flytte og jeg vil ikke sende noen barn fra meg.
Takk for at du leste!
Dette fortalte jeg han nå i kveld, og han er dritsur! Jeg skjønner at han blir sint og skuffet over at jeg har skiftet mening, men jeg kan bare ikke forlate alt og alle her.
Og så sier han at da kan han ta med seg miniM nordover, så får jeg og storeM bo her?!? Det kommer ikke på tale. I tillegg mener han at ungene kommer til å trives mye bedre nordafor der svigers bor.
Jeg vil ikke flytte og jeg vil ikke sende noen barn fra meg.
Takk for at du leste!