Kriminell

Lastet ned musikk
Drukket og røyka før 18 år
Vært full på en skoles område (ikke som voksen, da :P )
Kjørt for fort
Tagget på offentlig eiendom (arbeidsfolkene sin feil som lot en sprayboks ligge igjen ;) og vi var barn)

Lastet ned musikk
Drukket og røyka før 18 år
Vært full på en skoles område (ikke som voksen, da :P )
Kjørt for fort
Tagget på offentlig eiendom (arbeidsfolkene sin feil som lot en sprayboks ligge igjen ;) og vi var barn)
Å huff, har vært full på skolen jeg også...

Vi har handlet for mye over kjøttkvota i Sverige :rolleyes:
Og uten å ha vært der i 24 timer...

Men det må da være lov å reise til Sverige å handle mat???

Åh ja. Lastet ned musikk og serier/filmer, drakk alkohol før jeg var 18, kjører noe over fartsgrensa rett som det er.

Jepp....
Laster ned filmer
Har kjørt for fort
"Smuglet" (vin:p)

Superkriminell er jeg ;)

Haha :D er vel skyldig i en del ulovlige nedlastninger jeg også :rolleyes:
Haha, er nok mange av oss :D Politiet ville ikke ha noe med meg å gjøre, og sa de ikke brukte tid på slik så da var det nesten som de sa "bare fortsett" :p

• Liker
Reactions: BMC
Har nok brutt loven noen ganger, men aldri noe skikkelig alvorlig da. Kun småting som å handle over kvota, kjøre for fort, drikke og røyke osv..

Jeg bedrev mye løsgjengeri når jeg var ungdom hahahahahaaaaa

Inntil loven om løsgjengeri nesten ble helt opphevet i 1995.

Hadde ikke noe penger, eller bankkort med legitimasjon. Bare medlemskort til Fritidsklubben og ett bibliotekkort hahhahaahahaaaa

Stjal en blå leppestift da jeg var 7 år. Mamma oppdaget det da vi kom hjem fra ferien og ble kjempesur. Hun kastet den i søpla :p

Jeg har handlet i Sverige uten å ha overnattet der ja :P Jeg har også kjørt for fort, og lastet ned masse musikk i mine yngre dager. Jeg har drukket alkohol på toget og drukket alkohol før jeg ble 18 år.
Sikkert flere ting også i samme kaliber :P

Samme som meg! :P

Har vell dradd hjem uten å betale for varen som lå i kassen xD stod ikke på kviteringen xD

Lastet ned musikk/filmer
Sneket på t-banen (hvis det går som å gjøre noe kriminellt)
Kjøpt øl for mindreårige (lillebroren min)

Back
Topp