Har du gjort noe ulovlig noen gang?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha har aldri handla for over 6000 kr men tar med sprit kvote hjem før. Men nå er barskapet fultJa, jeg har handlet i Sverige uten å ha vært der i 24 timer![]()
HahaJa, husker jeg lastet ned musikk til mp3 spilleren min for 10 år sidenSpurte i ettertid en politimann om dette og han sa det ikke var noe de kom til å bruke tid på
Hva??!er d ulovlig?!Ja, jeg har handlet i Sverige uten å ha vært der i 24 timer![]()
Man må visst ha oppholdt seg et døgn i Sverige for å handle taxfree lovlig, jaHva??!er d ulovlig?!![]()
![]()
Såpass,d visste jeg faktisk ikkeMan må visst ha oppholdt seg et døgn i Sverige for å handle taxfree lovlig, ja![]()
Nei, hadde ikke visst om det jeg heller, om ikke mannen brukte det som unnskyldning for å slippe unna strømstadbåtenSåpass,d visste jeg faktisk ikke![]()
HahaNei, hadde ikke visst om det jeg heller, om ikke mannen brukte det som unnskyldning for å slippe unna strømstadbåten![]()
Ta en og en i gangen, så virker d ikke så ille og vi kommer nærmere målet om å klare utfordringen,en vinn-vinn egentligAltfor mye til å skrive det ned her![]()