Kriminell

Joda en del småting da jeg var ung:p men blitt ganske snill for det:)

Stjelt en BH på adelsten da jeg var 13.

En gang som 17 åring var jeg på fest i 'ødemarken', da vi skulle inn til byen ville en av de fulle kjøre. Jeg var eneste edru og nektet å sitte på så jeg kjørte en gammel kassebil med åtte i lasterommet til byen og tilbake på natta Ulovlig og fryktelig dumt, vi burde ha tatt drosjer, men det nektet de andre. Derfor valgte jeg det beste av det gale...

Ja, husker jeg lastet ned musikk til mp3 spilleren min for 10 år siden :p Spurte i ettertid en politimann om dette og han sa det ikke var noe de kom til å bruke tid på

Ja, husker jeg lastet ned musikk til mp3 spilleren min for 10 år siden :p Spurte i ettertid en politimann om dette og han sa det ikke var noe de kom til å bruke tid på
Haha :D er vel skyldig i en del ulovlige nedlastninger jeg også :rolleyes:

Har nok lastet ned litt musikk, episoder av serier og filmer i mine yngre dager. Ellers drakk jeg alkohol på offentlig plass da jeg var 15 år.

Jeg og ei venninne knuste rutene på en nedlagt bomstasjon etter fest en gang (vi var 16), sto om d i lokalavisen også,jeg var redd politiet lenge etterpå!

Jeg har nok gjort noen småting ting ja, men har aldri blitt tatt å ha gjort noe ulovlig ;)

Jeg har handlet i Sverige uten å ha overnattet der ja :P Jeg har også kjørt for fort, og lastet ned masse musikk i mine yngre dager. Jeg har drukket alkohol på toget og drukket alkohol før jeg ble 18 år.
Sikkert flere ting også i samme kaliber :P

Back
Topp