Krepsen78 sin dagbok

Tenker det er fantastisk å ha passert 12 uker[:)]. Er kjedelig med den kvalmen. Får håpe det gir seg snart. Er selv plaget med mye kvalme og oppkast. Trodde ikke på forhånd at det kunne bli så ille. Men er verdt det da[:D]. Du må ha lykke til videre[:D] Når har du termin?
 
Så deilig det må være å ha passert 12uker altså [:)]
Godt å høre at det går fint med deg, håper kvalmen gir seg snart da [;)][:)]
 
ORIGINAL: AnetteN

Tenker det er fantastisk å ha passert 12 uker[:)]. Er kjedelig med den kvalmen. Får håpe det gir seg snart. Er selv plaget med mye kvalme og oppkast. Trodde ikke på forhånd at det kunne bli så ille. Men er verdt det da[:D]. Du må ha lykke til videre[:D] Når har du termin?

 
Så koselig at dere skriver i dagboken min. Håper du også blir bedre snart AnetteN. Det er slitende å være kvalm i ukevis, men som du sier så er det verdt det [;)]
 
Jeg har termin 25. mai [:)]
 
ORIGINAL: **Eggerøra**

Så deilig det må være å ha passert 12uker altså [:)]
Godt å høre at det går fint med deg, håper kvalmen gir seg snart da [;)][:)]

 
Takk takk, og lykke til med prøvingen!
 
Nå har jeg fått innkalling til rutine UL. Blir den første UL i dette svangerskapet, så det er veldig spennende [:)] Gleder meg masse!! Har fått time den 21. desember, så det blir jo en fin julepresang! I alle fall hvis alt er fint.

Nå gjelder det bare å smøre seg med tålmodighet en 5 ukers tid... Tiden fram mot jul pleier jo å gå ganske fort pga alt som skal gjøres. Før jeg vet ordet av det er det vel 21. desember!
 
Var på UL den 20.des (ble flyttet fram en dag pga sykdom på sykehuset). Alt var bra med babyen [:D] Kjønnet vil vi ikke vite, ønsker å ha den ekstra lille spenningen helt til slutten.
 
Terminen ble flyttet fra 25. mai til 23. mai. Kjekt når det går den veien!
 
Så fint at alt sto bra til [:)]
Tenker også å ikke få vite kjønn når den tid kommer [;)]
 
Så bra at alt sto bra til. Tenker det var helt fantastisk å se den lille. Gleder meg til vi skal på ordinær ul. Skal den 8 januar. Du må ha en fortsatt god jul [:D][:D]
 
På tide med en liten oppdatering her nå [8D]
 
I dag er jeg i uke 24+6. Nå går det unna! Alt er bra både med meg og babyen. Var til en ekstra kontroll på sykehuset for en uke siden pga at jeg fødte i uke 33 sist (tidlig vannavgang). Har engstet meg en del for at det skal skje igjen, men nå føler jeg meg mye bedre. Alt var nemlig fint så langt! De målte livmorhalsen min, og den var 4 cm. Var visst akkurat passe i forhold til hvor langt jeg er på vei [:D] Fikk i tillegg en kjapp UL. Kjempekjekt å se babyen igjen [:D] Det ble også tatt en bakterieprøve fra skjeden for å sjekke om jeg har en type Streptokop B bakterie som i sjeldne tilfeller kan forårsake vannavgang. Har ikke fått svar på prøven enda, men hvis den skulle være positiv vil jeg bli behandlet med antibiotika, så det skal gå bra dette!
 
Er foresten helt kvitt kvalmen nå. Jippi!! Den ble faktisk ikke helt borte før i uke 20 denne gangen, så jeg var temmelig lei! Er en del plaget av halsbrann nå, men det er tross alt mye bedre enn å være konstant kvalm. Nå skal jeg nyte resten av svangerskapet, og jeg skal gå til uke 37 minst. Vil helst ikke ha en prematur baby igjen...
 
Skal på ny sjekk på sykehuset om 5 uker. Håper ikke det skjer noe før den tid og at alt ser like bra ut da [:)]
 
Glemte å nevne det, men nå kjenner jeg masse liv i magen! Det er sååå koselig [:D] Mannen min og sønnen min har også fått kjenne, for nå kjennes det til tider godt utenpå magen også! Lille luringen i magen blir ofte helt stille når de prøver å kjenne da [:D] Typisk, men de skal nok få kjenne mer og mer etterhvert som ukene går!!
 
Så bra at alt så fint ut da du var på sykehuset. Forstår godt du er engstelig. Bra du får ekstra oppfølging.[:D][:D]
 
Back
Topp