Krepsen78 sin dagbok

123Kjør!

Forumet er livet
Oktoberskatter 2014
Har tenkt på å lage meg en slik dagbok en stund, men ikke kommet så langt. Får prøve nå... Er ikke noen god skribent da, men får prøve så godt jeg kan. Tror det blir greit å få luftet noen tanker her innimellom.
 
Litt om meg: Jeg er en jente på 29 år, og min mann er 34 år gammel. Vi har en sønn i lag, og han er allerede blitt ca 2,5 år. Utrolig hvor fort det har gått!
 
Nå er vi inne i vår 2 pp. I dag er det bare 3 dager til IKM, så nå får vi snart vite om det gikk denne gangen [:)] Har ikke så veldig stort håp, men gir ikke opp før TR kommer [;)] Mannen min var bortreist en del av denne pp, og jeg er stygt redd for at han kom hjem akkurat litt for sent i forhold til EL, men vi får se...
 
Krysser fingrene
 
Heisann! Lykke til denne pp[:)][:)]
 
Så kjekt at noen gidder å lese og ikke minst skrive i dagboka mi da [:D]

Lykke til dere også Majavennen og AnetteN!
 
Føler meg litt paranoid for tiden [:D] Er til stadighet på do og sjekker om TR er kommet. Føler at hun er rett rundt hjørnet, men ingenting skjer... IKM er egentlig ikke før om 2 dager, men siden de siste to syklusene mine har vært kortere enn forventet så er jeg ikke helt sikker lenger. Forrige syklus var på 25 dager, den før det på 24... I dag er jeg på dag 25. Hm...
 
Har lyst å teste i morgen dersom TR ikke kommer før da, men skal prøve å vente til fredag.
 
Lykke til med testingen [:)]
Krysser fingrene for et positivt resultat [:D]
 
Takk [:D]
 
Vet ikke om jeg våger å teste imorgen. Er så redd for at den skal bli negativ og da blir jeg veldig skuffet. Blir vel like skuffet på fredag da [8|] 
 
Uff, nå må dagen i dag gå fort og ingen TR komme! Skal slå ihel litt tid med jordmødrene på NRK i kveld, gleder meg til det [:D]
 
jaa, jeg også [:)]

Er jo greit å vente med å teste...menneh...usikker på om jeg hadde klart det [8|]  [:D][:D][:D]
 
Jeg er ikke så god til å vente jeg heller. Tok en test allerede på mandag siden de siste to syklusene mine har vært på 24 og 25 dager, men den var selvfølgelig negativ [&:]
 
[:D] men det var sikkert altfor tidlig! Satser på at neste er positiv [;)]
 
Heisann! Hvordan går det med deg? Har du testet på nytt? Så spennende, håper du tester positivt[:)][:)][:)][:)]
 
GRATULERER 
 
ORIGINAL: Krepsen78

Har testet i dag, og JA den var positiv!!!! Er så lykkelig nå [:D]

 
Gratulerer så mye med postitiv test[:)][:)][:)][:)]
Lykke til videre[:)][:)][:)]
 
Hadde en test igjen, og for å være helt sikkert tok jeg den i går morges. Den var knall positiv!! Er ikke det minste i tvil nå lenger [:D]
 
Håper bare at alt går bra, og at jeg blir mamma igjen i mai!!
 
Hva skal jeg gjøre med dagboken nå egentlig? Skal jeg fortsette å skrive i denne, eller må jeg lage meg en ny på svangerskapet kanskje? Hm... Regnet egentlig ikke med at jeg skulle bli gravid allerede denne måneden [8|]
 
6 uker og 4 dager, hmm [:)] Det går i alle fall framover. Gleder meg til de magiske 12 uker er passert, og til denne forferdelige kvalmen gir seg [:'(]
 
Gratulerer så masse! Håper flere av oss får slå følge med deg snart... [:)]
 
Tenkte bare jeg skulle oppdatere litt her [:)]
 
I dag er jeg 12 uker på vei!! Jippi!! Har nå kommet til den første viktige milepelen i svangerskapet, og det er herlig!
 
Dessverre har ikke kvalmen gitt seg enda, men jeg hadde egentlig ikke forventet annet heller siden jeg var kvalm til ca uke 14 i forrige svangerskap. Håper bare ikke den varer lenger enn forrige gang [8|]
 
Håper flere av dere her inne kommer over til svangerskapet nå snart [;)] Lykke til dere som leser dette!
 
Back
Topp