Kremen?

ing_ping

Elsker forumet
Vet det er utrolig mangen som er i desember forumet..
Men er jo alltid noen som "dominerer" forumet.. Altså keep it going..

Men helt ærlig, syntes DU at det er en kremen av desember?
Og hva syntes du om det?
Blir det FOR dominerene..
Føler du at du ikke blir hørt i mengden?

Jeg syntes selvsagt at det er en kjerne her..
Ikke at det er negativt for desember09 lever enda iallefall.. :)
Men syntes også at ofte er det mangen som svarer, men om en fra "kjernen" svarer får de masse kommentarer, men en ukjent en som har ca samme svar blir ignorert. Har sett det før iallefall..
Men syntes og det er morsomt med en kjerne og det gøye som skjer..
Håper bare ikke at det er folk som ikke vil skrive eller ikke gidder henge her mer fordi det er en gruppe her og folk føler de ikke kommer til :S

Jeg føler iallefall at jeg blir hørt i mengden..

And i love u guys! Hver eneste èn

Vet btw ikke hva som var poenget med dette innlegget..
Men gøy høre hva folk syntes!

Og er ikke så flink å skrive meninger, så om noe kom litt feil ut unnskylder jeg det :P

Er vel kanskje en kjerne her inne, men det driter jeg i grunn i. Jeg får stort sett svar på det jeg lurer på og da er det jo greit. Klart det er noen som er mer frempå en andre, men det er det jo i alle aspekter av livet. Alle kan ikke bli lagt like mye merke til og alle ønsker ikke å bli lagt like mye merke til. 

Det er jo noen som er her mer enn andre og gjør mer ut av seg enn andre, ja.

Men det med at noen får mer svar enn andre, merker ikke jeg. For jeg syns det virker som det kommer an på hva tråden handler om.

Missekåringen og de som nomineres der kan vel brukes som en rettesnor på hvem som er her mest, hvem som får mest oppmerksomhet og hvem som blir lagt merke til, uten at dette er noe negativt - det er helt greit for meg [:D]

Synes alle desember09-jentene er super jeg [:)]

Eg prøver iallfall og svare der eg kan svare uansett kven som er trådstartar. Men ser jo at nokon får meir respons enn andre, og det tykkjer eg er litt dumt.

ORIGINAL: Navigare jenta

ja, du har nok rett i d du skriver ing_ping.. Jeg kan ærlig si at d har vært perioder jeg rett å slett ikke har giddet henge innpå her, for er ingen som har svart på tråder, og at ja, hvis jeg lager en tråd får jeg kanskje 2 svar, mens hvis en annen lager en ganske identisk så drøsser d på med sider på svar.. [8|]  er jo litt kjipent igrunn...
MEN, nå i d siste har jeg prøvd å være mer frampå sjøl, men merker jo at d bare er teit, litt for sent liksom.. hehe...
Så jeg holder meg nok til å svare på tråder, og event hive inn et bilde av mini i ny og ne.. [8D] 
Men jeg er ikke sur eller noe . herregud, er artig å se hvor tette dere har blitt her inne. [:)]

Ja var noe slikt jeg tenkte!
Ville høre fra en som kanskje ikke er her så ofte!
Og skal sier, jeg merker at du er her mer nå ;)
Men har ofte sett at èn som ikke er her så ofte og lager tråd så svarer nesten ingen..
Men en som er her ofte og lager en tulletråd hvor det står "bais" f.eks så svarer mangen..
Takk for svar.. Greit høre forskjellige sider :D

ORIGINAL: Trebarnsmamsen

Missekåringen og de som nomineres der kan vel brukes som en rettesnor på hvem som er her mest, hvem som får mest oppmerksomhet og hvem som blir lagt merke til, uten at dette er noe negativt - det er helt greit for meg [:D]

Ja ikke sant?
Jeg husker ALDRI nick, ikke de jeg henger med èn gang.. Så jeg sliter med å fylle ut den listen rett :P

Selvsagt er alle super <3
Prøver ikke henge ut noe negativt her.. Vil bare få forskjellige synspunkter :)

ORIGINAL: ing_ping

Ja ikke sant?
Jeg husker ALDRI nick, ikke de jeg henger med èn gang.. Så jeg sliter med å fylle ut den listen rett :P

På den missekåringen, så hos meg har det gått veldig mye på hvem jeg husker nicket på - som er de som henger her mye. Men jeg har flere steder tenkt på mange andre, men jeg sliter veldig med nick, har tenkt meg ihjel og prøvd å lete, så har jeg bare skyti inn med noen andre som passet som jeg husket nick på[8D]

ORIGINAL: Navigare jenta

ja, du har nok rett i d du skriver ing_ping.. Jeg kan ærlig si at d har vært perioder jeg rett å slett ikke har giddet henge innpå her, for er ingen som har svart på tråder, og at ja, hvis jeg lager en tråd får jeg kanskje 2 svar, mens hvis en annen lager en ganske identisk så drøsser d på med sider på svar.. [8|]  er jo litt kjipent igrunn...
MEN, nå i d siste har jeg prøvd å være mer frampå sjøl, men merker jo at d bare er teit, litt for sent liksom.. hehe...
Så jeg holder meg nok til å svare på tråder, og event hive inn et bilde av mini i ny og ne.. [8D] 
Men jeg er ikke sur eller noe . herregud, er artig å se hvor tette dere har blitt her inne. [:)]

Det har jeg lagt merke til og det er kjedelig, jeg lager av den samme grunn veldig få tråder selv. Jeg svarer heller andre [:)]

Jeg er jo en av de som er mest innpå her. Og jeg lager bøttevis av tråder. Mange av de får 0 eller 1 svar. Men, lager man 20 tråder på en dag, så får man jo alltid svar i noen. Lager man en tråd, vel så er det naturlig at man ikke får like mange svar... Noen spørsmål engasjerer alltid. Noen ting engasjerer sjelden. Jeg orker ikke å svare på det samme 100 ganger. Derfor svarer jeg sjelden i type: "Spør om hva du vil, hva tenker du om meg, mini er 6 mnd i dag"- tråder. For jeg vet at jeg ikke har kapasitet til å svare i alle, og da lar jeg heller være å svare i noen. Sånn er det vel i dagliglivet også? Hvis noen spør deg HVER dag hva du har på deg eller hvilken butikk du handler i eller hvor du har kjøpt den fine lampen, så er det ikke så gøy å svare for 365te gang? Jeg har vært medlem på BV i nesten fem år. Jeg kan ikke svare på alle spørsmålene hver gang de kommer opp... Sånne tråder kommer forresten også med jevne mellomrom. Og mitt svar er alltid det samme:

Det er naturlig når man er mye på BV at man blir "kjent" med de andre som er mye på BV. Dermed har man mer å snakke om også. Det er klart man snakker mer til vennene sine enn bekjente som man er på hils med?

ORIGINAL: Fru Riskorn

Jeg er jo en av de som er mest innpå her. Og jeg lager bøttevis av tråder. Mange av de får 0 eller 1 svar. Men, lager man 20 tråder på en dag, så får man jo alltid svar i noen. Lager man en tråd, vel så er det naturlig at man ikke får like mange svar... Noen spørsmål engasjerer alltid. Noen ting engasjerer sjelden. Jeg orker ikke å svare på det samme 100 ganger. Derfor svarer jeg sjelden i type: "Spør om hva du vil, hva tenker du om meg, mini er 6 mnd i dag"- tråder. For jeg vet at jeg ikke har kapasitet til å svare i alle, og da lar jeg heller være å svare i noen. Sånn er det vel i dagliglivet også? Hvis noen spør deg HVER dag hva du har på deg eller hvilken butikk du handler i eller hvor du har kjøpt den fine lampen, så er det ikke så gøy å svare for 365te gang? Jeg har vært medlem på BV i nesten fem år. Jeg kan ikke svare på alle spørsmålene hver gang de kommer opp...

Nei ser jo den! Jeg og er sånn, titter inn, men blir dårlig med svar på sånne tråder som går om og om igjen..
Men har sett at noen har skrevet spørsmål de vil ha svar på, mangen som har sett, og ingen svart..

Ja, det er jo som du sier, men er ikke det helt naturlig egentlig?? Jeg tenker ihvertfall ikke på det som noe negativt. Og jeg vill kanskje plasere meg sånn rett utenfor kjernen...
Alle kan jo ikke være like aktive, og alle gidder ikke være like aktive, så da blir det jo naturlig sånn tenker jeg...

Sikkert noen folk som tenker, Nei, hun deeer gidder jeg ikke å svare på innlegget til fordiatte.... blablabla... Men, sånne finnes jo over alt, så sånn er jo det bare[:)] Tristleitsurt for dem det... Jeg føler ihvertfall ikke det blir noe negativt på dette forumet akkurat men...[:)]

Jeg elsker desember09 forumet, og syns det er sååå fantastisk Topp at det i det hele tatt finens, OG at det er så mange aktive her[:)][:)][:)] Syns det er temmelig utrolig faktisk, at alle vi jentene har fulgtes heele denne veien sammen, helt utrolig..

Så jeg sier bare DERE ER FANTASTISKE HELE GJENGEN!!! [:)]

Så de nevnte sånne "bursdagstråder" og sånn ting, og da må jeg si jeg har rett og slett ikke mulighet til å svare på alle de, det er jo ikke fordi jeg ikke gidder. Regner jo heller jo heller ikke med å få mange svar om jeg skriver sånn, er jo bare sånn Heeeihallo, min lille er så og så gammel, sjoooho[;)] Så kan demsom gidder svare og andre la være, heelt fint[:)]

ORIGINAL: ing_ping

Ja ikke sant?

Jeg vil heller ikke virke negativ, for det er jeg så absolutt IKKE, jeg synes det er bra at du belyser det her jeg så alle blir litt obs på det. [:)]

Måtte bare ta med det at alle desember09-damene er super, både de som er litt gjemt og de som vi ser mye til her. Jeg hadde ikke brukt mange timer av tiden min her om det ikke var for alle dere jentene som hver og en har de søteste små 

Kom forresten på at jeg med hånden på hjerte kan si at jeg på fem år aldri en eneste gang har tenkt at jeg ikke gidder å svare fordi jeg ikke kjenner nicket til den som spør!

Kom forresten på at jeg med hånden på hjerte kan si at jeg på fem år aldri en eneste gang har tenkt at jeg ikke gidder å svare fordi jeg ikke kjenner nicket til den som spør!

det er sa også litt merkelig om man vet svaret og kan hjelpe.....

ORIGINAL: Bella_

det er sa også litt merkelig om man vet svaret og kan hjelpe.....

VELDIG merkelig!!

Tror ikke noen BEVIST ignorerer tråder fordi de ikke kjenner noen altså...

Jeg er ikke så veldig aktiv, men synes det er gøy og lærerikt å lese trådene her inne. Jeg svarer på det jeg kan/vil, og tenker aldri på hvem som er trådstarter. Jeg leser stort sett topptrådene, fordi de er på førstesiden [8D]
Om gullet sover så har jeg tid til å svare litt ordentlig, er hun på gulvet så hender det at jeg svarer veldig kort eller ikke svarer i det hele tatt. Jeg føler meg ikke utenfor, selv om jeg ikke er "med i gjengen". Jeg ville følt meg utenfor om det var mye interne spøker osv. Jeg synes "kremen" er morsom, og digger humoren her inne (hemmelig tullevenn osv.) [:D]

Må også tilføye at de gangene jeg har laget tråder så har jeg fått svar [:D]

Jeg svarer på alt jeg har noe fornuftig svar på og prøver bevisst å dytte opp fornuftige tråder som ikke har fått svar.

Det at en tråd har vært lest mange ganger kan ha flere grunner enn at folk bare driter i å svare. Det er mange fra andre forum som leser her. Mange har ikke tid til å skrive. Mange ganger er tittelen så vag at man går inn flere ganger fordi man ikke husker om man har lest. Mange ganger har man faktisk ikke noe svar å komme med.

Det at de som er her mye får flere svar kan være fordi de gir flere svar selv. Men det jeg tror er hovedårsaken til at det ser sånn ut er at siden det er at for hver tråd som har fått mange svar er det en hel del som ikke har fått noen respons. De som bare er litt innom ser ikke alle trådene til kremen som ingen har brydd seg om, bare de med mange svar.

Det at det kommer mange svar på tulletråder synes jeg ikke man kan ta seg nær av. Det krever mye mindre energi å si "bø tilbake" enn å forklare søknadsprosessen for sykepenger eller hvordan man legger ut et bilde.

Back
Topp