Kreative måter å fortelle om graviditeten

Måtte inn å snike litt, så koselig at du enda er her Aprikosblomst :). Flyttet inn på Augustforumet:D:p.
Vi skal kle på minstemann en tshorte på julaften som det står "jeg skal bli storebror". Så når mamma eller pappa kler av han så vil de få se teksten :D. Blir bare til de, og svigermor vi gjør det. resten tar vi vel som det kommer:rolleyes:.

Lurer litt på hvordan jeg skal gi det i julegave her. Hadde lyst å bruke ul bildet, men det er jo ikke kjempebra bilde akkurat.
Hverken mannen eller keg har noen fra før, så bodyer til større søsken er ikke aktuelt :)

Noen gode tips? :D

Vi tenkte å gi en gave til hver av den nærmeste familien på julaften hvor vi legger noe som er spesiellt for dem Eks: Min far er ivrig fisker, legger ved en sluk og et brev"Gleder meg til å være med deg å fiske". Dette får hver enkelt :)

Måtte inn å snike litt, så koselig at du enda er her Aprikosblomst :). Flyttet inn på Augustforumet:D:p.
Vi skal kle på minstemann en tshorte på julaften som det står "jeg skal bli storebror". Så når mamma eller pappa kler av han så vil de få se teksten :D. Blir bare til de, og svigermor vi gjør det. resten tar vi vel som det kommer:rolleyes:.

Tusen takk for det! :D Denne gang ser det ut til å gå bra :) har både vært til UL og lege, med god oppfølging :D
Gøy at du også kom deg inn på et forum ganske raskt, hihi ;) gratulerer med spiren <3

Lurer litt på hvordan jeg skal gi det i julegave her. Hadde lyst å bruke ul bildet, men det er jo ikke kjempebra bilde akkurat.
Hverken mannen eller keg har noen fra før, så bodyer til større søsken er ikke aktuelt :)

Noen gode tips? :D

Jeg sitter også å tenker det samme! :)
Hva med å kjøpe en smokke å pakke inn? :D finn på et kreativt dikt, så de på august hadde tatt "O jul med din glede og barn i august" :) vi kan jo komme på vår egen? Hehe

Jeg sitter også å tenker det samme! :)
Hva med å kjøpe en smokke å pakke inn? :D finn på et kreativt dikt, så de på august hadde tatt "O jul med din glede og barn i august" :) vi kan jo komme på vår egen? Hehe

Var det å være kreativ med ordene da, men med god hjelp fra mange her så kan det jo være vi kommer på noe skikkelig bra :D

Tenkt litt på smokk ja, eller en liten bamse....? Hmmm...

Etter litt frem og tilbake så tror jeg det blir til at gutten vår på 2.5 år forteller det under middagen 1.juledag. Tenkte å innlede det med at jeg eller samboer spør: Vil du fortelle hva du skal bli? Og så svarer han storebror;) Vi har øvd litt hjemme et par ganger. Senest igår. Han skjønner nok ikke hva det er, men det første han ropte da han slo opp øynene i dag var "storebror"! *smelt* :)

Åh gleder meg så mye fortelle foreldrene mine :D første barnebarnet deres!! Har kjøpt en søt liten "bestemor bok" til henne og pakket inn, som hun får forran alle på onsdag. Inni den står det "kjære bestemor, gleder meg til å se deg i juli. Hilsen Familiens nyeste familiemedlem"

Hun kommer såååå først til å tro vi skal skaffe oss en hund til, forsi vi har snakket lenge om det og hunden vi har fra før er skikkelig babyen vår :p blir så gøy !

Back
Topp