Kreative måter å fortelle om graviditeten

Aprikosblomst

Elsker forumet
Ja, som overskriften sier - har dere noen ideer? :)

Tenker å annonsere på facebook etter OUL (starten av februar) :) Har så mange venner og slekt spredd rundt om i landet, at jeg orker ikke å ringe hver og en. Forteller (og har fortalt) de nærmeste mer personlig, selvfølgelig! :)

Selv har jeg tenkt på å lage ordrebekreftelse fra "Storken AS" eller noe. Slik som dette (måtte klippe og lime litt, for ikke å avsløre mitt fulle navn. Tørr ikke det enda så tidlig) :)

eventuell graviditet.png

Ellers har jeg også tenkt på å ta bilder av mine Converse, kjære sine Converse og ett par baby Converse. Så står det årstallet vårt foran :) Nesten slik som dette.

eventu g.png

Så søtt:) vet ikke hvordan jeg skal fortelle det, verken til jobben el familien.

Hadde lyst å legge ul bilde fra uke 12 på pauserommet, og få igang diskusjonen på hvem de tror som er gravid, eller henge det på skapet mitt - og se hvor lang tid før det blir oppdaget:)

Ellers tenkte jeg kanskje bruke julaften som anledning til besteforeldre :)

Blir spennende å se forslag iallefall!

Morsome ideer :D ser ofte slike jeg skal bli storesøster eller sko med mnd og årstall :) vet ikke hva vi skal gjøre enda...

Jeg har tatt bilde av den kommende storesøstra som hun selv skal få gi til familien på julaften :) kanskje lurt å si det til henne først da, så hun vet hva hun gir fra seg ;)

ImageUploadedByBV Forum1417800386.513195.jpg

Sladder snuppa, just in case det er kjentfolk her inne ;)

Vi har kanskje tenkt å si det til familien på denne måten, men er ikke helt fornøyd med teksten enda:p

Varsel: Til og med juli 2015 foreligger det massivt bygningsarbeid i en livmor i (gateadresse). I den anledning vil vi opplyse om fare for støy, sinne og hormonelle utbrudd!

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    81,4 KB · Visninger: 102
Masse fine og kreative ideer her inne!! Så gøy og så flinke dere alle er :D :)

Så mange morsomme!! Digga puslespillet og ordren til storken!!

Bildet av en bolle inne i en ovn er også en klassiker <3

Til foreldrene våre i julegave, ska vi gi en bilderamme med 10 bilder i fra bryllupet i sommer, og blant de skal det være et UL bilde :) Til resten blir det storesøster-t-skjorte-bilde :)

Til mamma,pappa og svigers. Hadde vi pakket inn en ullbody i str 50 morsom reaksjon for det tok litt tid, men mye tårer og latter!:) Moren min brukte lang tid selv om det stod wool body str 50, hun forsatte åpne esken å trodde hun fikk noe ullgreier!;) Resten av slekt og venner har vi laget julekort med ett bilde hvor det er ett budskap i! ;) Har kommet til uke 12 da de får julekortene!

Vi skal treffe familien til mannen lillejulaften, skal fortelle det da. Vurderer å la snuppa fortelle det rett og slett :)
Vi skal fortelle det til henne helga før ;) Gud, hvor jeg gleder meg!

Trym har fortalt de nærmeste med bodyen sin :-D Så skal vi nok legge ut pepperkake bildet eller bilde av Trym på fb...
Sa ikke noe på face sist, men det skal vi denne gangen....

Vedlegg

• 1417983131912.jpg
    1417983131912.jpg
    58,1 KB · Visninger: 109
  • 1417983199810.jpg
    1417983199810.jpg
    40,1 KB · Visninger: 109
Trym har fortalt de nærmeste med bodyen sin :-D Så skal vi nok legge ut pepperkake bildet eller bilde av Trym på fb...
Sa ikke noe på face sist, men det skal vi denne gangen....
For en skjønn gutt!!!♡
Gode ideer begge to ;)

Back
Topp