Kranglete bekken

Gutt2012/spire 2015

Elsker forumet
Junibarna 2015
Flere som har smerter i bekkenet? Merker det spesielt etter en dag på jobb, men også på natta.. Har vært hos kiropraktor, men synes ikke det har hjulpet.. Noen tips?

Flere som har smerter i bekkenet? Merker det spesielt etter en dag på jobb, men også på natta.. Har vært hos kiropraktor, men synes ikke det har hjulpet.. Noen tips?

Samme her, værst på natta og etter jobb. Vurdere gravid yoga, fysioterapi og å høre om jeg kan få en tilpasset stol eller noe på jobb. Ellers så hjelper det litt å sove med pute mellom bena om natta.

Samme her! Verst på kvelden etter jobb, men enda verre hvis jeg har vært i stallen og tatt en ridetur..:/

Mitt har også blitt kranglete... Jeg har allerede henvisning til fysioterapi, så hun har ordnet det så jeg kan være med på vanntrening, det skal visst være veldig bra. Håper det hjelper!

Eg sliter også med bekkenet :( og hjalp ikkje å falle i trappa akkurat i jula :/ er sjukmeldt,Mn håper komme meg 50% i jobb fra mandag..venter på time hos Fysio..er venteliste:(

Sliter med det samme. Fått henvisning til fysio, men er på venteliste. 100% sykemeldt og allerede lei av å gå hjemme..

Jobber kun 20% pga bekkenet.. Har lite vondt nå men så er jeg i vann (svømmer) en dag i uka (startet i dag)og trener slynge/ stabiliseringsmuskulatur x 2 i uka.. Og jobber 2 halve dager i uka..

Jeg får mye smerter om jeg er mye aktiv som f eks jobb.. Og siden dette funker for å holde med noenlunde på beina så gidder jeg ikke presse meg på jobb.. Kan ikke sitte eller være på beina lenge av gangen.. Må vartiere.. Så plutselig må eg opp å gå på jobb.. Og da kan det hende jeg må gå i 10-15 min før jeg kan sette meg igjen.. Derfor er jeg bare på "tiltak" og gjør egentlig ingenting..

Mine tips fra fysioterapeuten; holde meg unna støvsuging, lukeparkering, tunge handlevogner og ikke skifte på senga.
Ellers er fysisk aktivitet bra og viktig, man kjenner selv hva man klarer og ikke.
Er ikke farlig, bare vondt.... Selv om jeg synes det siste der er en mager trøst...:)

Her også, spesielt etter jobb/kvelden. Står og går hele dagen på jobb, ikke lett å hele tiden passe på å stå og bevege meg korrekt o_O Skal til fysioterapi på mandag, spent på om det hjelper noe...
Fikk veiledning av lege om stå- og sittestilling, viktig å ha rett holdning hele tiden og ikke "tippe over" til ene siden var beskjeden hun ga.

Mine tips fra fysioterapeuten; holde meg unna støvsuging, lukeparkering, tunge handlevogner og ikke skifte på senga.
Ellers er fysisk aktivitet bra og viktig, man kjenner selv hva man klarer og ikke.
Er ikke farlig, bare vondt.... Selv om jeg synes det siste der er en mager trøst...:)
Lukeparkring?

Jeg får smerter når jeg står mye eller går på hardt underlag. Har gått til kiropraktor to ganger i uken i tre uker nå, og det hjelper veldig!!! (Har bekkenlåsning) Skal redusere til en gang i uken nå, og krysser fingrer for at bedringen fortsetter...

Back
Topp