Krangler med partner?

Ja!!! Di siste dagene har han vert skikkelig irritabel.. Tror han har overtatt hormonene mine!!! Omg!!! Skikkelig surpotte:-p

Faktisk stikk motsatt her... Vi krangler mye mindre etter at jeg ble gravid. Men har ikke sammenheng med hormonene, heller at dette har vi ønsket oss i så utrolig mange år at vi er mega-lykkelige etter at vi endelig har fått det til.

Har kanskje vært sånn litt i de forrige svangerskapene, men denne gange føler jeg at det er litt annerledes. Han er supertålmodig med meg som er så dårlig, og jeg prøver så godt jeg kan å vise at jeg setter pris på alt han gjør :-)

Ja!!! Di siste dagene har han vert skikkelig irritabel.. Tror han har overtatt hormonene mine!!! Omg!!! Skikkelig surpotte:-p

Det er slik hjemme hos oss og :-p

Men nå begynner kranglingen hjemme å skikkelig tære på, jeg har nesten lyst til å komme meg vekk, og en pitteliten del av meg kunne ønske jeg ikke var gravid... Men men det går vel over etterhvert tenker jeg :-)

Godt å lese at det ikke bare er her det er krangling :P Her går det over stokk og stein noen ganger.. Tror han er like hormonell som meg akkurat nå :P

Sent from my iPhone using BV Forum

Haha ja i.starten! Nå er det tklbake på normalen. Men det er fordi han har skjønt at jeg er mer irritabel en vanli så da lar han meg være i fred i steden for og fyre;)

Ikke noe spesielt mer krangling, men tåpelige diskusjoner :P Det går fort over heldigvis :)

Har kanskje vært sånn litt i de forrige svangerskapene, men denne gange føler jeg at det er litt annerledes. Han er supertålmodig med meg som er så dårlig, og jeg prøver så godt jeg kan å vise at jeg setter pris på alt han gjør :-)

Denne gange har ikke min samboer noen medlidenhet for at jeg er sliten:( så føler nesten jeg må slite meg extra ut for at han skal se det! Legger meg jo før 9 hver kveld også..

Prinsesse juli 10
Endelig, Mars 2015

Kjenner jeg blir irritert på samboere som ikke klarer å sette seg inn i det vi faktisk går igjennom!!!! Tenk dere åssen det hadde vært hvis det var de som var gravide? Da hadde de vel ligget flat hele dagen og bare klaga! Nei! Det er ikke bare bare å gå flere uker/måneder med kvalme, sterk luktesans, ømme bryster og vondter her og der! I tillegg skal vi presse ut en unge ut av rattatta etter 9 mnd!!! Med rifter og hemorider som følgesvenner! Hvordan skal man få de til å forstå! Synd folk generelt på jobben har lite forståelse!!!!! Vi skal liksom være super kvinner nå om dagen! Du skal helst ikke klage! Jeg kjenner jeg blir provosert!

Å her har det ikke vært annet enn kranging. Jeg blir så trist og lei. I tillegg så har jeg vært mye borte helt siden mai, så vi har verken vært skikkelig sammen eller pratet sammen ordentlig. Vi kan ikke kommuniserer på tlf. Jeg stresser for vi har så mye å gjøre, og han gjør ingenting. Å så trøtt og lei jeg er. :(

Heldigvis ikke. Er klar på hvor mye av f.eks husarbeid jeg orker og så tar vi begge hensyn til det.
Skal sies at vi har en på 7 mnd som jeg tar hoveddelen av "jobben" med - så da setter jeg grenser andre steder.

Her igår skjelte jeg ut gubben egentlig for ingenting.... Han kom med et skeivt ord da jeg ba ham om å hjelpe til med å dekke av bordet.... Verste var at det var ham som ba om unnskyldning etterpå, ikke jeg. Enda jeg begynte å oppføre meg ufint.

Uff, merker at hormonene løper løpsk. Har dårlig samvittighet

Har vel ikke krangla mer. Men tror ikke han bestandig skjønner at man er trøtt og sliten. Har jo ingen andre symptomer. Ikke vært kvalm, ikke kastet opp, ikke noe med puppene... Rett og slett bare trøtt og sliten.
Også er han lite engasjert. Når jeg snakker navn og utstyr vi trenger, så svarer han bare at jeg stresser :(

Vi krangler ikke, har faktisk aldri hatt en krangel :) deilig er det :)

Krangler veldig sjeldent. Ikke krangla ennå under sv.skapet som jeg kan huske.

Back
Topp