Ja, helt tydelig at han sliter med å tilpasse seg hvertfall. Skal prøve å prate med henne, men er så redd for å bli dømt ettersom vi er så unge. På dagen er han grei, men noe jeg reagerer på på dagtid, er at han konstant prøver å få henne til å sove når han koser med hun, virker litt som at han jobber hardt for å få hun til å sove for å kunne legge henne vekk. For tar det for lang tid å legge henne(når hun er LYS våken), legger han hun i babygrinden, å hyler hun prøver han først sutten og om det ikke går så er hun sulten fastslår han, selvom hun har spist i evigheter, og bare er oppmerksomhetsyk og vil kose. Prøver konsekvent å holde meg litt tilbake slik at han får hvert litt pappa.Sniker fra januar. Først av alt, stor klem til deg! Dette høres utrolig vanskelig ut. Kanskje han sliter med å tilpasse seg barnet fordi han er så mye borte og er vant til søvn? Det andre som slår meg er, som allerede er nevnt, fødselsdepresjon hos far. Jeg ville luftet meg hos helsesøster på neste kontroll. Du skal ikke være nødt å gå på glass for han. Hvordan er han på dagen? Er det samme som på natt? På natten må du ha lys for å skifte bleie, men vann kan du ha på flaske ved sengen, det har jeg, da slipper jeg å stå opp og det er lettere å sovne igjen. Lykke til ❤
Irriterer meg også grønt at han(som er så mye vekk), kommer hjem å tror han kan bedre enn meg. Som at hun skal sove i egen seng fremfor vår. Når jeg vet at hun ikke vil sove der å at det bare tar noen minutter også skriker hun for full hals. Jeg prøver å fortelle hun at hun er bare en liten baby som er vant til nærkontakt fra hun var inne i magen, å at jeg ikke ønsker at hun skal ligge alene når jeg hører at hun griner fordi hun er redd og alene. Men istedenfor lage tredje verdenskrig her hjemme lar jeg han legge hun ned i senga ved siden av vår, mens jeg ligger i senga å venter max ett par minutter før hun begynner å gråte, å da tar jeg henne opp i senga til meg. Prøver å fortelle han at babyer skal ikke ligge å gråte seg til søvn.
Vi har soverommet en meter fra badet og har svak belysning der så føler egentlig at det funker mye bedre og lager mindre bråk når jeg steller henne